genstian Skrevet 21. mars 2004 Del Skrevet 21. mars 2004 jeg knuste psu'en i primer pc når jeg åpnet den og nå bruker jeg test pc'n jeg lurte på om denne psu'en og denne ribben kan brukes sammen Lenke til kommentar
kverna Skrevet 21. mars 2004 Del Skrevet 21. mars 2004 hvorfor skulle ikke den psu'en fungere sammen med en kjøleribbe til northbridge ? trukke dem har noe å gjøre med hverandre! Lenke til kommentar
genstian Skrevet 21. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 21. mars 2004 hvorfor skulle ikke den psu'en fungere sammen med en kjøleribbe til northbridge ?trukke dem har noe å gjøre med hverandre! jeg må kjøpe ny psu og den kan godt vere lyd løs synes jeg men kan den brukes eller er det andre ribber og bruke Lenke til kommentar
genstian Skrevet 21. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 21. mars 2004 (endret) jeg knuste psu'en i primer pc når jeg åpnet den og nå bruker jeg test pc'n jeg lurte på om denne psu'en og denne ribben kan brukes sammen den fungerer fint etter litt lodding på transistor men vil kjølen den men ribbe Endret 21. mars 2004 av hotstian Lenke til kommentar
klikko Skrevet 21. mars 2004 Del Skrevet 21. mars 2004 så du vil altså kjøle psuen din med NB-kjøleribber?? uansett, tror det er ganske håpløst med chipsettkjølere, tror du bør bruke noen ribber som er store, som kan lede varmen ut fra psu boksen og UT i lufta) se på microplex de har en som du kan få kjøpt for 2 laken, sjekk ut hvordan den ser ut...silentmaxx hetern.. Lenke til kommentar
genstian Skrevet 21. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 21. mars 2004 så du vil altså kjøle psuen din med NB-kjøleribber?? uansett, tror det er ganske håpløst med chipsettkjølere, tror du bør bruke noen ribber som er store, som kan lede varmen ut fra psu boksen og UT i lufta) se på microplex de har en som du kan få kjøpt for 2 laken, sjekk ut hvordan den ser ut...silentmaxx hetern.. jeg finner ingen kansje link Lenke til kommentar
EDB Skrevet 22. mars 2004 Del Skrevet 22. mars 2004 De har sluttet og selge den Silentmaxxx'n. Det var et psu uten vifter. Tror den kosta ca. 2000,- Lenke til kommentar
genstian Skrevet 22. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 22. mars 2004 De har sluttet og selge den Silentmaxxx'n. Det var et psu uten vifter.Tror den kosta ca. 2000,- så synn og jeg som ville ha Lenke til kommentar
Fragletrollet Skrevet 22. mars 2004 Del Skrevet 22. mars 2004 Men hadde ikke penger? Den er jo fremdeles i salg, bare ikke på microplex? Tipper jeg iallefall. Lenke til kommentar
PsychoPat Skrevet 22. mars 2004 Del Skrevet 22. mars 2004 jeg knuste psu'en i primer pc når jeg åpnet den og nå bruker jeg test pc'n jeg lurte på om denne psu'en og denne ribben kan brukes sammen den fungerer fint etter litt lodding på transistor men vil kjølen den men ribbe Så har tenkt til å lodde litt på en transistor? Også har du tenkt til å kjøle en PSU med en NB-kjøler? Hvor i svarte har du fått den idéen fra? Hvordan hadde du tenkt til å gjøre det da? Feste den utpå bak? Det du egentlig vil, er å ha en så stillegående PSU som mulig? Da vil jeg anbefale denne: http://www.microplex.no/rubweb/varer.asp?ARTNR=FSP40060PN Lenke til kommentar
X-Fiesta Skrevet 23. mars 2004 Del Skrevet 23. mars 2004 De har sluttet og selge den Silentmaxxx'n. Det var et psu uten vifter.Tror den kosta ca. 2000,- så synn og jeg som ville ha De har den her... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå