Gå til innhold

Splinter Cell: Pandora Tomorrow

Anbefalte innlegg

Xbox versjon.

Har testa denne i helgen og alt jeg kan si er wow.Dette er heftige saker.Alt er forbedret i forhold til 1`ern.Personlig så foretrekker jeg action i stedet for stealth men jeg ble totalt hekta på denne.........litt negativt for meg er at det er litt langt mellom "save points" på bretta noe som gjør at enkelte sekvenser må spilles om og om igjen til det blir litt frustrerende.

Ble ikke spesielt imponert over multiplayer delen heller da det ser ut som et annet selskap har utviklet den delen,grafikken er betydelig dårligere på den.

Jeg har kun testa en beta versjon tror jeg men fullversjonen er vel ikke så mye bedre da dette virker veldig bra,ikke anntydning til bugs osv.

Kun lånt denne så jeg må handle i løpet av uken....hvis den ikke er utsatt da.

LØP OG KJØP.........

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kjøpte Ninja Gaiden og SC: Pandora Tomorrow i USA nylig. Har ikke fått gått løs på Splinter Cell ennå, men sjekka litt og det virker dritbra.

Ninja Gaiden er forsåvidt også et bra spill, men kan være psychovanskelig til tider. Grafikken på begge er forøvrig noe av det beste jeg har sett EVER!

Athelas

Lenke til kommentar
Kjøpte Ninja Gaiden og SC: Pandora Tomorrow i USA nylig.

Dette var da svært merkelig i og med release datoen ikke er før om to dager i USA! :roll: (Eller du er en eller annen form spill-anmelder da vel og merke! :p )

Gamespot.com

Morsomt å avsløre usselige pirater som tror "kjøpt i USA" er et alibi som fungerer. ;)

Lenke til kommentar

Dette var da svært merkelig i og med release datoen ikke er før om to dager i USA! :roll: (Eller du er en eller annen form spill-anmelder da vel og merke! :p )

Gamespot.com

Morsomt å avsløre usselige pirater som tror "kjøpt i USA" er et alibi som fungerer. ;)

det kan jo hende at det var ein butikk som selgte det før det kom ut. det skjedde jo i her i noreg med battlefield vietnam og ut 2004.

Lenke til kommentar

Gamespot.com

:thumbup:

Hehe. Jepp.

Men det at spillet kommer noen dager før er transporten sin skyld som faktisk kom før "avtalt" tid! :laugh:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...