Aasgaard Skrevet 21. mars 2004 Del Skrevet 21. mars 2004 Noen kjenner kanskje Harvest Moon fra tidligere plattformer, og nå er serien kommet til Nintendos lille håndholdte. I Harvest Moon: Friends of Mineral Town går det så høner og kyr flakser veggimellom, det er ikke bare bare å være liten gutt og storbonde. http://gamer.no/art.php?artikkelid=6356 PS: En del av bildene har tekst som bærer preg av å være fra en litt annen verdensdel, men spillet som selges her har selvsagt engelsk tekst (hvis det skulle være noen som helst tvil). Lenke til kommentar
Pastor Lorentzen Skrevet 23. mars 2004 Del Skrevet 23. mars 2004 Kjempebra omtale. Det virker som du har fått med deg essensen i spillet. Noe av det morsomme er at Harvest Moon kan spilles på mange forskjellige måter, det er umulig å gjøre alt perfekt i dette spillet, man må nesten velge hva man vil prioritere å bruke tid på. Lenke til kommentar
Aasgaard Skrevet 25. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 25. mars 2004 Takker, takker. Godt å se at jeg ikke er den eneste som har plukket opp denne "skjulte perlen". Lenke til kommentar
Pastor Lorentzen Skrevet 25. mars 2004 Del Skrevet 25. mars 2004 Takker, takker. Godt å se at jeg ikke er den eneste som har plukket opp denne "skjulte perlen". Jeg har også GameCube-versjonen liggende i "skal spilles"-bunken, så det skal bli morsomt å se hvordan den er. Lenke til kommentar
lar5one Skrevet 26. mars 2004 Del Skrevet 26. mars 2004 Ja Harvest Moon er genialt! Bra omtale (veldig godt skrevet) av bra spill. Jeg har kun to spill til min GBA: Harvest Moon og Ninja Five-0 (en veldig kul, glemt pærle); og det værste er at med de to i lomma trenger jeg ikke mer; dette særlig på grunn av Harvest Moon. Så får vi bare håpe folk er tøffe nok til å plukke det opp i stedet for no´vanlig action da Lenke til kommentar
Gjest orden Skrevet 26. mars 2004 Del Skrevet 26. mars 2004 (endret) Slettet. Endret 22. januar 2015 av orden Lenke til kommentar
Pastor Lorentzen Skrevet 26. mars 2004 Del Skrevet 26. mars 2004 Angrer litt på at jeg solgte GBAen min, ettersom det er kommet så mange relanseringer av gode Nes og Snes spill i ettertid.. Dette er ingen relansering, men faktisk mye mer omfattende enn SNES-versjonen av spillet. Lenke til kommentar
lar5one Skrevet 26. mars 2004 Del Skrevet 26. mars 2004 Ja, det er en fin tid å ha GBA på nå Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg