Oly Skrevet 21. mars 2004 Del Skrevet 21. mars 2004 Det er sikkert mange som kjenner seg igjen når de spiller CS over internett... at spillerne whiner som noen tullinger hvis du blir fraget på en hvilkensomhelst måte eller handler litt feilaktig. Det som jeg da lurer på, er om det er en kommando jeg kan skrive inn, eller et program jeg kan laste ned fra nettet som gjør at meldingene de andre spillerne sender til meg (ofte 90% bestående av ordene lol, n00b og andre uhyggelige forkortelser) kan forsvinne fra skjermbildet, slik at jeg slipper å bli plaget av dem. Da ville CS bli en langt mere hyggeligere opplevelse over Internett. Lenke til kommentar
Legionaire Skrevet 21. mars 2004 Del Skrevet 21. mars 2004 LOL NOOB!!!! Tviler sterkt på det...du må nok bare ignorere dem ja Lenke til kommentar
DevN Skrevet 21. mars 2004 Del Skrevet 21. mars 2004 Du kan jo skjule alt noen sier med hud_saytext 0 (elns, husker ikke helt). Noen annen løsning er det tvilsomt. Men gjør det noe, det eneste de oppnår er at de seriøse spillerne på serveren ser at det er fjortisser der. Lenke til kommentar
Bluebeans Skrevet 21. mars 2004 Del Skrevet 21. mars 2004 Vis du spiller 1.6 går du på player list og muter derfra. I 1.5 gjør du det bare der du ser statsen Lenke til kommentar
pronoob Skrevet 22. mars 2004 Del Skrevet 22. mars 2004 hud_saytext_internal "0" tror jeg det er i 1.6 Lenke til kommentar
Janivars Skrevet 23. mars 2004 Del Skrevet 23. mars 2004 Vis du spiller 1.6 går du på player list og muter derfra. I 1.5 gjør du det bare der du ser statsen på 1.5 er det simpelt.. Men jg er en av whinere og liker aa høre på folk som klager osv så pleier aldri å mute.. Lenke til kommentar
DevN Skrevet 23. mars 2004 Del Skrevet 23. mars 2004 (endret) Vis du spiller 1.6 går du på player list og muter derfra. I 1.5 gjør du det bare der du ser statsen på 1.5 er det simpelt.. Men jg er en av whinere og liker aa høre på folk som klager osv så{/B] pleier aldri å mute.. Hvorfor skriver du "aa" hvis du har å? Japp, regnet med du var det Janivars. Hva er du ikke i CS? Du camper, du liker awp (greit nok), men etterpå whiner du over det? Uansett, begynner å få veldig inntrykk av at du er fjortiss. EDIT: Leif. Endret 23. mars 2004 av zalo Lenke til kommentar
Bluebeans Skrevet 23. mars 2004 Del Skrevet 23. mars 2004 Vis du spiller 1.6 går du på player list og muter derfra. I 1.5 gjør du det bare der du ser statsen på 1.5 er det simpelt.. Men jg er en av whinere og liker aa høre på folk som klager osv så pleier aldri å mute.. Unødvendig post, vi visste det der fra før.. Lenke til kommentar
DevN Skrevet 23. mars 2004 Del Skrevet 23. mars 2004 Vis du spiller 1.6 går du på player list og muter derfra. I 1.5 gjør du det bare der du ser statsen på 1.5 er det simpelt.. Men jg er en av whinere og liker aa høre på folk som klager osv så pleier aldri å mute.. Unødvendig post, vi visste det der fra før.. niXon^^ da, du skuffer... Ser nå at du har skrevet "Vis du spiller...", det heter "hvis du spiller..." Lenke til kommentar
nord Skrevet 23. mars 2004 Del Skrevet 23. mars 2004 Vis du spiller 1.6 går du på player list og muter derfra. I 1.5 gjør du det bare der du ser statsen på 1.5 er det simpelt.. Men jg er en av whinere og liker aa høre på folk som klager osv så pleier aldri å mute.. Unødvendig post, vi visste det der fra før.. niXon^^ da, du skuffer... Ser nå at du har skrevet "Vis du spiller...", det heter "hvis du spiller..." "takk til dagen norsk leksjon" andre posten på rad jeg leser der du henger deg opp i det der zalo! unnskyld for å drive litt off-topic. Lenke til kommentar
DevN Skrevet 23. mars 2004 Del Skrevet 23. mars 2004 "takk til dagen norsk leksjon" andre posten på rad jeg leser der du henger deg opp i det der zalo! unnskyld for å drive litt off-topic. Hoho, få ganger jeg bryr meg. Men når det er niXon^^ som er som er så god i norsk bokmål, så... Men samme her, sorry for off topic. Slikt skjer vanligvis når jeg blander meg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå