rlz Skrevet 22. mars 2004 Del Skrevet 22. mars 2004 Bilder av de nye kabinettene til Lian Li på siden deres http://www.lian-li.com/index_1.htm Det er ikke BTX-kabinett det som er på siden deres der, der er ATX men med en nye innvendig design som minner en del om BTX. mobil_brukeren: Det er bare hovedkort som bytter til BTX. Hvis produsentene lanserer socket A/478 hk for BTX kan du bruke samme hardware Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 22. mars 2004 Del Skrevet 22. mars 2004 Bilder av de nye kabinettene til Lian Li på siden deres http://www.lian-li.com/index_1.htm Det er ikke BTX-kabinett det som er på siden deres der, der er ATX men med en nye innvendig design som minner en del om BTX. mobil_brukeren: Det er bare hovedkort som bytter til BTX. Hvis produsentene lanserer socket A/478 hk for BTX kan du bruke samme hardware Jeg har bare snakket om ATX da Lenke til kommentar
Gjest Slettet-VqMh8ni9 Skrevet 24. mars 2004 Del Skrevet 24. mars 2004 Raidmax kabinett på microplex.no, ser ganske pent ut, finnes i flere farger og koster bare 495 + strømforsyning. Blir en ganske god strømforsyning for 1100 kr Raidmax kabinettene er ugly Lenke til kommentar
Ducky Skrevet 24. mars 2004 Del Skrevet 24. mars 2004 Raidmax kabinett på microplex.no, ser ganske pent ut, finnes i flere farger og koster bare 495 + strømforsyning. Blir en ganske god strømforsyning for 1100 kr den ser litt for liten ut lurer på hvor mye den veier Lenke til kommentar
mobil_brukeren Skrevet 24. mars 2004 Del Skrevet 24. mars 2004 mobil_brukeren: Det er bare hovedkort som bytter til BTX. Hvis produsentene lanserer socket A/478 hk for BTX kan du bruke samme hardware Ok men btx hk vil vel ikke passe inn i atx kabbinett? Lenke til kommentar
kake_fredrik Skrevet 24. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 24. mars 2004 desverre så gidder jeg ikke og skifte ut hw`n fordi jeg skal bygge helt ny pc til fyren! så det må være et som støtter atx standaren noen som har noen skikkelige kabinetter som ser pene ut??? orginalt? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå