Gå til innhold

kabbis til 1600

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ikke vente på BTX nå da? Lian Li har annonsert flere på CeBIT ;)

rlz: Vet du om noen bilder av dem (Lian-Li) på nettet? Skal kanskje kjøpe meg nytt kabbis snart! Finner ingen på siden deres.. :S

Endret av ahpadt
Lenke til kommentar
samma sier jeg! vet du hvor jeg kan finne bilder? skal ikke bygge før uti mai! :thumbup:

Det kan være en tanke å heller kjøpe et billig ATX kabinett i første omgang for å så bruke pengene på et bedre BTX kabinett senere.

Men da må du også ha ny hw. ATX og BTX er inkompitable med hverandre vet du ;)

beklager, ingen bilder :blush:

Endret av rlz
Lenke til kommentar

prioriter støysvake kabinett spør du meg. Ikke nødvendigvis Antec BQE eller AMB, men også de som kommer ferdig med sånn dempemateriale fra Acousti Products (AcoustiCase). Tror det er Microplex som selger dem... Eller var det databutikken.com? ...en av de to i hvert fall.

Lenke til kommentar
samma sier jeg! vet du hvor jeg kan finne bilder? skal ikke bygge før uti mai! :thumbup:

Det kan være en tanke å heller kjøpe et billig ATX kabinett i første omgang for å så bruke pengene på et bedre BTX kabinett senere.

Men da må du også ha ny hw. ATX og BTX er inkompitable med hverandre vet du ;)

beklager, ingen bilder :blush:

Ah.. I see. Tenkte ikke på det.

Men da kan jeg jo anbefale en Aopen A600A . En kamerat av meg har en slik en og jeg må si at jeg syns den er veldig snasen.

Lenke til kommentar
Forskjellen på Lian Li og Q-tec er vel pris og kvalitet, men begge er like stygge :p

BTX er den nye standaren som kommer, etter ATX.. Blir samme som overgangen fra AT - ATX om du husker det...

:thumbdown:

Lian Li er nydelig :yes:

Det skal være mulig å benytte en ATX PSU i et BTX-kabinett. Introduksjonen kommer først og fremst på OEM-markedet, men innføringen skal i følge Anandtech starte med Grantsdale (i915) - så mai kan være et godt tidspunkt å kjøpe BTX-case på ;)

Endret av rlz
Lenke til kommentar

og skulle han ha lys så kan du ta med to katoderør og et katodekit for 185,-

har et rødt og et blått selv og det er tøft :D

psu anbefaling må være en fra mist eller fouton/source, har den 350 watt'en med blå led fra mist til 695,- selv og den er meget bra, eneste negative

overklokking.no fant var at 350 watt kunne bli litt lite etterhvert

jeg vil også anbefale raidmax kabinett fra microplex :yes:

da har du alt fra en plass :thumbup:

Endret av Spirre
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...