kake_fredrik Skrevet 21. mars 2004 Del Skrevet 21. mars 2004 Ja som sagt så trenger en venn av meg ett kabbis og han er noob på pc så han kommer ikke til og casemodde! han vil ha et stilig kabinett med lys osv! noen forslag til 1600? ps: det er jeg som bygger! Lenke til kommentar
rlz Skrevet 21. mars 2004 Del Skrevet 21. mars 2004 Ikke vente på BTX nå da? Lian Li har annonsert flere på CeBIT Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 21. mars 2004 Del Skrevet 21. mars 2004 (endret) Ikke vente på BTX nå da? Lian Li har annonsert flere på CeBIT rlz: Vet du om noen bilder av dem (Lian-Li) på nettet? Skal kanskje kjøpe meg nytt kabbis snart! Finner ingen på siden deres.. :S Endret 21. mars 2004 av ahpadt Lenke til kommentar
kake_fredrik Skrevet 21. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 21. mars 2004 samma sier jeg! vet du hvor jeg kan finne bilder? skal ikke bygge før uti mai! Lenke til kommentar
gixer Skrevet 21. mars 2004 Del Skrevet 21. mars 2004 samma sier jeg! vet du hvor jeg kan finne bilder? skal ikke bygge før uti mai! Det kan være en tanke å heller kjøpe et billig ATX kabinett i første omgang for å så bruke pengene på et bedre BTX kabinett senere. Lenke til kommentar
kake_fredrik Skrevet 21. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 21. mars 2004 noen andre som har noen forslag? Lenke til kommentar
rlz Skrevet 21. mars 2004 Del Skrevet 21. mars 2004 (endret) samma sier jeg! vet du hvor jeg kan finne bilder? skal ikke bygge før uti mai! Det kan være en tanke å heller kjøpe et billig ATX kabinett i første omgang for å så bruke pengene på et bedre BTX kabinett senere. Men da må du også ha ny hw. ATX og BTX er inkompitable med hverandre vet du beklager, ingen bilder Endret 21. mars 2004 av rlz Lenke til kommentar
mobil_brukeren Skrevet 21. mars 2004 Del Skrevet 21. mars 2004 Når er det BTX kommer? hadde tenkt til å kjøpe meg nytt kabinett i mai til nesten 2000 kr men gidder ikke bruke så mye penger på et kabbinett hvis jeg må ha btx neste gang jeg oppgradere hardwaren... Lenke til kommentar
Ursa Skrevet 21. mars 2004 Del Skrevet 21. mars 2004 prioriter støysvake kabinett spør du meg. Ikke nødvendigvis Antec BQE eller AMB, men også de som kommer ferdig med sånn dempemateriale fra Acousti Products (AcoustiCase). Tror det er Microplex som selger dem... Eller var det databutikken.com? ...en av de to i hvert fall. Lenke til kommentar
gixer Skrevet 21. mars 2004 Del Skrevet 21. mars 2004 samma sier jeg! vet du hvor jeg kan finne bilder? skal ikke bygge før uti mai! Det kan være en tanke å heller kjøpe et billig ATX kabinett i første omgang for å så bruke pengene på et bedre BTX kabinett senere. Men da må du også ha ny hw. ATX og BTX er inkompitable med hverandre vet du beklager, ingen bilder Ah.. I see. Tenkte ikke på det. Men da kan jeg jo anbefale en Aopen A600A . En kamerat av meg har en slik en og jeg må si at jeg syns den er veldig snasen. Lenke til kommentar
Trinity Skrevet 21. mars 2004 Del Skrevet 21. mars 2004 (endret) Her er noen bilder av Btx standarden ,ser ut som lufta fra prosessoren nå går rett ut av kabbinettet bilde1Bilde2Bildet3 Dette kabbinettet så kult ut . Endret 21. mars 2004 av Trinity Lenke til kommentar
Morpheus- Skrevet 21. mars 2004 Del Skrevet 21. mars 2004 Forskjellen på Lian Li og Q-tec er vel pris og kvalitet, men begge er like stygge BTX er den nye standaren som kommer, etter ATX.. Blir samme som overgangen fra AT - ATX om du husker det... Lenke til kommentar
rlz Skrevet 21. mars 2004 Del Skrevet 21. mars 2004 (endret) Forskjellen på Lian Li og Q-tec er vel pris og kvalitet, men begge er like stygge BTX er den nye standaren som kommer, etter ATX.. Blir samme som overgangen fra AT - ATX om du husker det... Lian Li er nydelig Det skal være mulig å benytte en ATX PSU i et BTX-kabinett. Introduksjonen kommer først og fremst på OEM-markedet, men innføringen skal i følge Anandtech starte med Grantsdale (i915) - så mai kan være et godt tidspunkt å kjøpe BTX-case på Endret 21. mars 2004 av rlz Lenke til kommentar
mobil_brukeren Skrevet 21. mars 2004 Del Skrevet 21. mars 2004 så mai kan være et godt tidspunkt å kjøpe BTX-case på da må det bli ny hardware også ? eller bare nytt hk ?? cpu og ram? Lenke til kommentar
Ducky Skrevet 21. mars 2004 Del Skrevet 21. mars 2004 BTX er den nye standaren som kommer, etter ATX.. Blir samme som overgangen fra AT - ATX om du husker det... Husker det desverre ikke.. ble interisert i data før 2 år sida Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 21. mars 2004 Del Skrevet 21. mars 2004 (endret) Bilder av de nye kabinettene til Lian Li på siden deres http://www.lian-li.com/index_1.htm Endret 21. mars 2004 av ahpadt Lenke til kommentar
Mester_E Skrevet 22. mars 2004 Del Skrevet 22. mars 2004 Raidmax kabinett på microplex.no, ser ganske pent ut, finnes i flere farger og koster bare 495 + strømforsyning. Blir en ganske god strømforsyning for 1100 kr Lenke til kommentar
Spirre Skrevet 22. mars 2004 Del Skrevet 22. mars 2004 (endret) og skulle han ha lys så kan du ta med to katoderør og et katodekit for 185,- har et rødt og et blått selv og det er tøft psu anbefaling må være en fra mist eller fouton/source, har den 350 watt'en med blå led fra mist til 695,- selv og den er meget bra, eneste negative overklokking.no fant var at 350 watt kunne bli litt lite etterhvert jeg vil også anbefale raidmax kabinett fra microplex da har du alt fra en plass Endret 22. mars 2004 av Spirre Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå