Feilmelding Skrevet 21. mars 2004 Del Skrevet 21. mars 2004 Prøver så smått å lage noen små filmsnutter av div spill, men får problemer med enkelte av programmene. Jeg bruker Fraps til å ta opp filmene, VirtualDub til compression, og Windows Movie Maker til redigering. Jeg får ikke spilt av filmen i Windows Media Player eller Windows Movie Maker. Jeg får beskjed om at filen er "not valid format or corrupt". Jeg har lastet ned codec som jeg fant på FAQ siden til Fraps. Jeg får sett filmen i VirtualDub og DivX player, men må kunne bruke den i Windows Movie Maker for å legge til musikk. Noen som vet hva jeg mangler? Evt om noen andre programmer? Lenke til kommentar
Feilmelding Skrevet 21. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 21. mars 2004 Jeg klarte selvfølgelig å plassere denne i feil forum, så hvis en moderator kan flytte den til rett sted hadde det vært ypperlig Lenke til kommentar
Opus Skrevet 21. mars 2004 Del Skrevet 21. mars 2004 Er det WMM format du har? Prøv å kode den om til MPEG eller AVI. Lenke til kommentar
Feilmelding Skrevet 21. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 21. mars 2004 Den er i AVI format. Valgene jeg har på compression i VirtualDub er: .cvid .iyuv .m261 .m263 .mpg4 .mp42 .mrle .msvc Aner ikke hva slags formater det er, men har tatt det som .mpg4. Lenke til kommentar
Opus Skrevet 21. mars 2004 Del Skrevet 21. mars 2004 (endret) Den er i AVI format. Valgene jeg har på compression i VirtualDub er: .cvid .iyuv .m261 .m263 .mpg4 .mp42 .mrle .msvc Aner ikke hva slags formater det er, men har tatt det som .mpg4. De fleste formatene her var gresk for meg, men MPEG-4 er DVD format husker jeg ikke helt feil... Msvc er muligens SVCD formatet (SuperVideo CD), prøv den. Du kan også prøve mp42, lurer litt på om det er MPEG-2 format....Ikke sikker. Endret 21. mars 2004 av Opus Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå