DraZeN Skrevet 21. mars 2004 Del Skrevet 21. mars 2004 Har tenkt å sette satelittene til mitt logitech z2200 fast i veggen, MEN, syns hullene til festene er så veldig store, må jo bruke gigantiske skruer, og da blir det fæle merker i veggene, hva kan jeg bruke til å feste dem med ??? Lenke til kommentar
darkfish Skrevet 21. mars 2004 Del Skrevet 21. mars 2004 noen mindre skruer samt noen skiver kanskje? Lenke til kommentar
P3xy Skrevet 21. mars 2004 Del Skrevet 21. mars 2004 De høytalerne har jeg å, og dem e konge hvor langt har du turt å skru på volumknappen? havveis jeg Lenke til kommentar
per.lund Skrevet 21. mars 2004 Del Skrevet 21. mars 2004 De høytalerne har jeg å, og dem e konge hvor langt har du turt å skru på volumknappen? havveis jeg har samme selv Jeg har bare hatt volum hjulet bittelitt over halvveis Lenke til kommentar
DraZeN Skrevet 21. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 21. mars 2004 De høytalerne har jeg å, og dem e konge hvor langt har du turt å skru på volumknappen? havveis jeg AAAAAAALL THE WAY Begynte å lukte svidd etter ca 5 min Lenke til kommentar
sweetness Skrevet 22. mars 2004 Del Skrevet 22. mars 2004 (endret) tilbake til topic spamers! Hvis det er samme funskjon som z-680 (noe som jeg mistenker pga de ligner syyykt) så kan man bruke brako nøkkel og snu "føttene" slik at de står bakover og deretter henge de opp med vanlig krok edit: du har funnet ut det allerede --> snu føttene, skal lese hele posten nestegang Endret 22. mars 2004 av dub Lenke til kommentar
Vaffelkake Skrevet 22. mars 2004 Del Skrevet 22. mars 2004 store skruer ? Jeg bruker SMÅ spiker som er spikret skrått ned i veggen! "henger som spikret" ! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå