monzilla Skrevet 21. mars 2004 Del Skrevet 21. mars 2004 Jeg har (hadde) en SE t610 som jeg leverte inn på reperasjon og fikk et prisoverslag på 2000 kroner for å reparere den. Selvfølgelig vil jeg ikke betale dette, og jeg lurer på om jeg skal prøve å selge telefonen. Hvor mye kan jeg egentlig ta for den? Den virker helt greit, men av og til er det skurrende lyd i antennen, og det er et lite hakk i skjermen (som er helt ute i hjørnet og er ikke sjenerende) er det for meget å prøve å få solgt den for 1000 kroner? Vet ikke om dette var riktig sted å poste posten, men jeg fant ingen andre steder å poste det. Dette er ikke ment som reklame, så jeg vil ikke ha noen PM om ønsket kjøp av telefonen. Lenke til kommentar
Magnum p.i. Skrevet 21. mars 2004 Del Skrevet 21. mars 2004 Jeg tror ikke det er en så forferdelig pris i alle fall. Har du tenkt å selge den på qxl eller? Bare beskriv problemet godt, legg ved et bilde av mobilen du har tatt selv. Ikke noe fra ericsson.com eller noe.. Så skal du ikke se bort i fra at det går greit. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå