NuckChorris Skrevet 21. mars 2004 Del Skrevet 21. mars 2004 Viste vel egentlig at dette skulle komme, men nå er det i hvert fall offisielt bekreftet..Det skal utvikles av BioWare og Obsidian Entertainment(bestående av flere tidligere Black Isle Studios medlemmer).. [url="http://www.gamershell.com/news_BStarWarsKnightsoftheOld.shtml"]http://www.gamershell.com/news_BStarWarsKn...softheOld.shtml[/url] Lenke til kommentar
Blib Skrevet 21. mars 2004 Del Skrevet 21. mars 2004 AJJAJAJAJJAJAJJA JIPPI!!!!!!!! Åh, ! Konge. Får håpe det blir like bra som orginalen, eller bedre. Damn, det der var sannsynligvis årets beste nyhet. Genialt! Lenke til kommentar
Xeenon_ Skrevet 21. mars 2004 Del Skrevet 21. mars 2004 Glede seg Vilt! Elsker KotOR Lenke til kommentar
Khalifen Skrevet 22. mars 2004 Del Skrevet 22. mars 2004 Får håpe det blir like bra som enern for den var GENIAL. Lenke til kommentar
knokle_85 Skrevet 22. mars 2004 Del Skrevet 22. mars 2004 Det blir helt KONGE. Noen som vet når, eller kommer det senere kansje? Vil tippe 1 år ivertfall. Lenke til kommentar
NuckChorris Skrevet 22. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 22. mars 2004 Det blir helt KONGE. Noen som vet når, eller kommer det senere kansje? Vil tippe 1 år ivertfall. Står vel som TBA en stund til..som det sto i artikkelen skulle vi får vite flere detailer i juni var det vel Lenke til kommentar
notarget Skrevet 23. mars 2004 Del Skrevet 23. mars 2004 Ja, KOTOR må være en av de beste spillene jeg har spilt, gleder seg mye til 2'ern Lenke til kommentar
NoLimit_^ Skrevet 24. mars 2004 Del Skrevet 24. mars 2004 Fantastisk Nå er jeg spent på handlingen til spillet... Lenke til kommentar
Vectrex Skrevet 24. mars 2004 Del Skrevet 24. mars 2004 Noen som har hørt noe om evnt. lanseringsår? Story? Dette gleder jeg meg til! Til nå min beste opplevelse på Xbox. Tror den kommer til å være det en god stund til. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå