Gå til innhold

Treg epost og mirc

Anbefalte innlegg

Ved kjøring av WIN XP blir mailprogrammet og mirc veldig tregt, ved sjekking av mail går det ca 50 sek før den har fått logget seg inn på serveren. Mirc har det samme problemet veldig treg før den logger inn. Windows 2000 kjører inn mail å mirc så det suser etter. noen som har gode råd eller tips om dette

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Når vi så har avklart det, så vil jeg anbefale deg å bruke en annen firewall, f.eks. ZoneAlarm. Veldig lett å sette opp, og det er bare "set and forget" :smile:

Om du har behov for en firewall spørs hvor paranoid du er og om du bruker dialup eller bredbånd.

SI-korrekt sig:

MSI-K7T266 Pro2-RU, XP 1600+, GeForce 2MX, 80 GB WD, 20,5 GB WD, 13 GB Fujitsu, 512 mebibyte DDR, Plextor 12/10/32, Aopen dvd, Chieftec DX-01-BLD, 100 Mbit LAN 24/7

[ Denne Melding var redigert av: borre på 2002-03-26 11:33 ]

Lenke til kommentar

Quote:

On 2002-03-25 22:55, kjdonline skrev:

Ved kjøring av WIN XP blir mailprogrammet og mirc veldig tregt, ved sjekking av mail går det ca 50 sek før den har fått logget seg inn på serveren. Mirc har det samme problemet veldig treg før den logger inn. Windows 2000 kjører inn mail å mirc så det suser etter. noen som har gode råd eller tips om dette

Jeg har aldri hatt problemer med treg mail under WinXP, men med Mirc så tok det lang tid før jeg ble logget på. Det problemet løste seg imidlertid straks etter at jeg lastet ned en oppdatering fra Microsoft som kom automatisk opp da jeg startet WinXP en dag. Sjekk for oppdateringer, så finner du den sikkert.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...