Tbau5 Skrevet 21. mars 2004 Del Skrevet 21. mars 2004 Jeg skal hjelpe en kamerat med å kjøpe ny pc. Vi tenkte å drite litt i priser å se på Xeon bare for morro skyld, vi fikk faktisk satt sammen en ganske rimelig dual xeon pc (ca. 10000 kr) før vi kom til kabinettet. Da fikk jeg sjokk, er det slik at alle xeon kabinett koster over 3000kr? Lenke til kommentar
ballemann Skrevet 21. mars 2004 Del Skrevet 21. mars 2004 er det ikke bare å skru et par hull i et annet kabinett da? Lenke til kommentar
ExuZ Skrevet 21. mars 2004 Del Skrevet 21. mars 2004 fikk et kabinett av min far som var grått og kjedelig, så jeg behandlet det ikke akurat så veldig pent, men så sjekket jeg på komplett.. 3500 for det!! gjett om jeg ble overrasket da,. Lenke til kommentar
Ducklink Skrevet 21. mars 2004 Del Skrevet 21. mars 2004 Jeg vet ikke forskjellen på Xeon å vanlig kabinett kan noen forklare? Lenke til kommentar
Koffe Skrevet 21. mars 2004 Del Skrevet 21. mars 2004 Hullene i HK er plassert annerledes mener jeg Bare kjøp et vanlig kanbinett med stor nok hovedkortplate og lag egne hull og stand-offs. Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 21. mars 2004 Del Skrevet 21. mars 2004 Det finnes flere rimelige kabinett som har ferdige hull til slike HK. (Tror det heter E-ATX) men Xeon-hovedkort skal ofte ha en litt spesiell strømforsyning. Man får adaptere så man kan kople vanlige ATX-PSUer til. 2 stk. Xeon trekker en del strøm... Lenke til kommentar
Superslask Skrevet 21. mars 2004 Del Skrevet 21. mars 2004 chieftec har e-atx....har hatt det en stund nå sikkert mange andre produsenter som fører det å det er bare atx med extra skruehull Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 21. mars 2004 Del Skrevet 21. mars 2004 http://www.microplex.no/rubweb/varer.asp?ARTNR=DIATX2024 Du trenger mest sansynlig en slik hvis du har vanlig ATX PSU. Lenke til kommentar
Tbau5 Skrevet 21. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 21. mars 2004 Hvilke webshoper er det som fører de billigere kabinettene? hadde tenkt å kjøpe ny strømforsyning. Tror dere raidmax kabinettene har stor nok overflate? Lenke til kommentar
Tbau5 Skrevet 22. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 22. mars 2004 Problem løst! Asus PC-DL DELUXE er et ATX størrelse/form/skruehull hovedkort Lenke til kommentar
rlz Skrevet 22. mars 2004 Del Skrevet 22. mars 2004 Kjøp kabbis med støtte for E-ATX og PSU merket "Xeon" e.l. Lenke til kommentar
Tbau5 Skrevet 22. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 22. mars 2004 Kjøp kabbis med støtte for E-ATX og PSU merket "Xeon" e.l. men kortet var jo vanlig ATX jo? dessuten tror jeg jeg skal kjøpe vanlig 420w strømforsyning og et par ledninger som gjør at den passer med Xeon, men først blir det å se hvor mye konfen bringer i kassa;) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå