N-Gage2 Skrevet 21. mars 2004 Del Skrevet 21. mars 2004 Har et problem med å installere programmer/filmer til min Nokia N-Gage, som er i ZIP-filer. Noen som kan hjelpe meg? Takker for svar! Lenke til kommentar
genser Skrevet 21. mars 2004 Del Skrevet 21. mars 2004 disse må zip'es ut på dataen før du flytter de over til mobilen. har du XP kan du bare åpne dem uten noe ekstra programvare på dataen, har du ikke det kan du laste ned winzip Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 21. mars 2004 Del Skrevet 21. mars 2004 Det er mye lettere hvis du skaffer deg en .blz fil Lenke til kommentar
N-Gage2 Skrevet 21. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 21. mars 2004 Ja, si meg hvor jeg finner BLZ-filer da, Gandalf The Grey! Hvor? Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 21. mars 2004 Del Skrevet 21. mars 2004 Ja, si meg hvor jeg finner BLZ-filer da, Gandalf The Grey! Hvor? Ja, jeg Blib kommer ikke og utestenger meg for en uke hvis jeg poster det Lenke til kommentar
jorn_:-D Skrevet 21. mars 2004 Del Skrevet 21. mars 2004 det finns et program til series 60 telefoner, som heter "zipman" med det kan du åpne .zip filer. Lenke til kommentar
Tor Haakon Skrevet 21. mars 2004 Del Skrevet 21. mars 2004 Hvor finner jeg ZipMan til N6600? Hvilken versjon har du? Vil aller helst ha en freeware Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 21. mars 2004 Del Skrevet 21. mars 2004 Tor Haakon, jeg har hørt at Nokia har opprettet et support-team som skal hjelpe alle som har problemer med å innstallere BLZ versjoner av deres crackede Ngage-spill umiddelbart! Send en mail! Lenke til kommentar
_Xander Skrevet 21. mars 2004 Del Skrevet 21. mars 2004 Tor Haakon, jeg har hørt at Nokia har opprettet et support-team som skal hjelpe alle som har problemer med å innstallere BLZ versjoner av deres crackede Ngage-spill umiddelbart! Send en mail! jeg og... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå