Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Telenor ADSL fri nedlastning ?

Anbefalte innlegg

Bestilte ADSL fra telenor til min far nettopp siden jeg har lest at dem har gått bort ifra den sløkke download limiten. Men skuffelsen var stor da jeg fikk bestillings bekreftelse på email. Der står det at jeg har 5 GB i mnden.

Hva betyr dette da ?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

At du ringer kundeservice med en gang og klager...

Får fikset dette i en fei, når de har gått ut og sagt at de fjerner kvoteringen så fjerner de kvoteringen. End of case.

De er nødt til å korrigere den informasjonen du har fått, hvis ikke har du all rett til å avbestille og sende saken direkte til forbrukerrådet.

Det hjelper å klage litt skal du se, selv fikk jeg oppgradert sentralen min etter hyppig klage på hastigheten til Bluecom :)

Lenke til kommentar
det betyr at du har en grense på "5GB", men det er gratis å kjøpe ekstra nedlastingsplass, men du kan max ha 10GB i bakhånd hele tiden da.

:yes:

Det har kommet en ny forbruksmåler

andre fordeler er

- gratis spill

- musikk er gratis

- NIS i stedet for NAV

for å nevne noe

Lenke til kommentar
det betyr at du har en grense på "5GB", men det er gratis å kjøpe ekstra nedlastingsplass, men du kan max ha 10GB i bakhånd hele tiden da.

Det er jo fullstendig mongo. Hva er vitsen med det da?

Tallentløst.

Og før noen spør om hvorfor jeg ikke har bestilt adsl fra Tele2, bluecom, ngt etc så er det fordi ingen av dem har kunnet klare å gjennomføre installasjonen av ADSL. Det kommer opp på testen at adsl er tilgjengelig men den klarer som sagt aldri å gjennomføre installasjonen. Men men, det er en helt annen story.

Lenke til kommentar

Det er jo fullstendig mongo. Hva er vitsen med det da?

Tallentløst.

Og før noen spør om hvorfor jeg ikke har bestilt adsl fra Tele2, bluecom, ngt etc så er det fordi ingen av dem har kunnet klare å gjennomføre installasjonen av ADSL. Det kommer opp på testen at adsl er tilgjengelig men den klarer som sagt aldri å gjennomføre installasjonen. Men men, det er en helt annen story.

det gamle systemet til telenor er sånn så det vil være slik ett par måneder før det forsvinner

Lenke til kommentar

Men noen som vet kor lang tid gamle kunder må vente på å få oppgradert linjen sin? Ikke sett noe te den ekstra 1Mbit-eren eg ska få enda.....e vel litt drøyt å ringe å klage etter to dager då...;).telenor tar no litt tid å få ræven i gir.

Lenke til kommentar
Men noen som vet kor lang tid gamle kunder må vente på å få oppgradert linjen sin? Ikke sett noe te den ekstra 1Mbit-eren eg ska få enda.....e vel litt drøyt å ringe å klage etter to dager då...;).telenor tar no litt tid å få ræven i gir.

De sier at de vil komme til å bruke frem til 19.Juni for å oppgradere alle! Så det er ikke gjort etter 1 uke...

Endret av ahpadt
Lenke til kommentar

:yes:

Det har kommet en ny forbruksmåler

andre fordeler er

- gratis spill

- musikk er gratis

- NIS i stedet for NAV

for å nevne noe

Nis, nav.....hva er det...

:blush:

Lenke til kommentar

Bare tull :green: Jeg har nettopp vært inne å fylt opp kvoten min

med over 100gb. Så slipper jeg å huske på å bestille annenhver

dag. Det tok toppen 2 minutter med den nye forbruksmåleren :thumbs:

Det skulle vel holde lenge med over 100gb for meg :thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...