bergetun Skrevet 21. mars 2004 Del Skrevet 21. mars 2004 Bestilte ADSL fra telenor til min far nettopp siden jeg har lest at dem har gått bort ifra den sløkke download limiten. Men skuffelsen var stor da jeg fikk bestillings bekreftelse på email. Der står det at jeg har 5 GB i mnden. Hva betyr dette da ? Lenke til kommentar
Dragutin Skrevet 21. mars 2004 Del Skrevet 21. mars 2004 At du ringer kundeservice med en gang og klager... Får fikset dette i en fei, når de har gått ut og sagt at de fjerner kvoteringen så fjerner de kvoteringen. End of case. De er nødt til å korrigere den informasjonen du har fått, hvis ikke har du all rett til å avbestille og sende saken direkte til forbrukerrådet. Det hjelper å klage litt skal du se, selv fikk jeg oppgradert sentralen min etter hyppig klage på hastigheten til Bluecom Lenke til kommentar
LordOfDeath Skrevet 21. mars 2004 Del Skrevet 21. mars 2004 det betyr at du har en grense på "5GB", men det er gratis å kjøpe ekstra nedlastingsplass, men du kan max ha 10GB i bakhånd hele tiden da. Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 21. mars 2004 Del Skrevet 21. mars 2004 det betyr at du har en grense på "5GB", men det er gratis å kjøpe ekstra nedlastingsplass, men du kan max ha 10GB i bakhånd hele tiden da. Det har kommet en ny forbruksmåler andre fordeler er - gratis spill - musikk er gratis - NIS i stedet for NAV for å nevne noe Lenke til kommentar
bergetun Skrevet 21. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 21. mars 2004 det betyr at du har en grense på "5GB", men det er gratis å kjøpe ekstra nedlastingsplass, men du kan max ha 10GB i bakhånd hele tiden da. Det er jo fullstendig mongo. Hva er vitsen med det da? Tallentløst. Og før noen spør om hvorfor jeg ikke har bestilt adsl fra Tele2, bluecom, ngt etc så er det fordi ingen av dem har kunnet klare å gjennomføre installasjonen av ADSL. Det kommer opp på testen at adsl er tilgjengelig men den klarer som sagt aldri å gjennomføre installasjonen. Men men, det er en helt annen story. Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 21. mars 2004 Del Skrevet 21. mars 2004 det betyr at du har en grense på "5GB", men det er gratis å kjøpe ekstra nedlastingsplass, men du kan max ha 10GB i bakhånd hele tiden da. Det er jo fullstendig mongo. Hva er vitsen med det da? Tallentløst. Og før noen spør om hvorfor jeg ikke har bestilt adsl fra Tele2, bluecom, ngt etc så er det fordi ingen av dem har kunnet klare å gjennomføre installasjonen av ADSL. Det kommer opp på testen at adsl er tilgjengelig men den klarer som sagt aldri å gjennomføre installasjonen. Men men, det er en helt annen story. det gamle systemet til telenor er sånn så det vil være slik ett par måneder før det forsvinner Lenke til kommentar
brsseb Skrevet 21. mars 2004 Del Skrevet 21. mars 2004 Men noen som vet kor lang tid gamle kunder må vente på å få oppgradert linjen sin? Ikke sett noe te den ekstra 1Mbit-eren eg ska få enda.....e vel litt drøyt å ringe å klage etter to dager då....telenor tar no litt tid å få ræven i gir. Lenke til kommentar
rlz Skrevet 21. mars 2004 Del Skrevet 21. mars 2004 Infrastrukturen til Telenor er bygd opp sånn vet du, hadde sikkert kostet en formue å endre på det nå med en gang. Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 21. mars 2004 Del Skrevet 21. mars 2004 (endret) Men noen som vet kor lang tid gamle kunder må vente på å få oppgradert linjen sin? Ikke sett noe te den ekstra 1Mbit-eren eg ska få enda.....e vel litt drøyt å ringe å klage etter to dager då....telenor tar no litt tid å få ræven i gir. De sier at de vil komme til å bruke frem til 19.Juni for å oppgradere alle! Så det er ikke gjort etter 1 uke... Endret 21. mars 2004 av ahpadt Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 21. mars 2004 Del Skrevet 21. mars 2004 det betyr at du har en grense på "5GB", men det er gratis å kjøpe ekstra nedlastingsplass, men du kan max ha 10GB i bakhånd hele tiden da. Det har kommet en ny forbruksmåler andre fordeler er - gratis spill - musikk er gratis - NIS i stedet for NAV for å nevne noe Nis, nav.....hva er det... Lenke til kommentar
bamsefar Skrevet 21. mars 2004 Del Skrevet 21. mars 2004 Norton Internet Security = NIS Norton Antivirus = NAV Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 21. mars 2004 Del Skrevet 21. mars 2004 Norton Internet Security = NISNorton Antivirus = NAV åhh... det viste jeg jo egentlig Lenke til kommentar
hasuwest Skrevet 21. mars 2004 Del Skrevet 21. mars 2004 Hvor finner jeg NIS på iCanal!? Lenke til kommentar
Jompe Skrevet 21. mars 2004 Del Skrevet 21. mars 2004 Men hva mener telenor med å oppgradere? Jeg har telenor ADSL 384 linje, hvor mye raskere blir linjen etter denne oppgraderingen som de reklamerer med? Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 21. mars 2004 Del Skrevet 21. mars 2004 http://www.online.no/ti/produkt/programvare/nis.html koden henter du i administreringspanelet. du logger deg inn der på www.online.no Lenke til kommentar
turb0man Skrevet 23. mars 2004 Del Skrevet 23. mars 2004 det betyr at du har en grense på "5GB", men det er gratis å kjøpe ekstra nedlastingsplass, men du kan max ha 10GB i bakhånd hele tiden da. Bare tull Jeg har nettopp vært inne å fylt opp kvoten min med over 100gb. Så slipper jeg å huske på å bestille annenhver dag. Det tok toppen 2 minutter med den nye forbruksmåleren Det skulle vel holde lenge med over 100gb for meg Lenke til kommentar
FallenA Skrevet 23. mars 2004 Del Skrevet 23. mars 2004 Hvordan klarer du å laste ned 100GB med tilleggspakken, når den nye forbruksmåleren kun lardeg laste ned totalt 10 GB til å ha i bakhånd. Det er først når du har brukt disse 10 du kal laste ned 10 nye osv !!!!! Lenke til kommentar
donald D Skrevet 23. mars 2004 Del Skrevet 23. mars 2004 Betyr dette at man kan bruke icanal gratis. Slik at vi telenor brukere kan laste ned spillene gratis? Håper virkelig det Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 23. mars 2004 Del Skrevet 23. mars 2004 Betyr dette at man kan bruke icanal gratis.Slik at vi telenor brukere kan laste ned spillene gratis? Håper virkelig det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå