jrppp Skrevet 21. mars 2004 Del Skrevet 21. mars 2004 Hva vil dere anbefale av Norton 2004 og Norman??, som antivirus program og brannmur. Lenke til kommentar
Fjart Skrevet 21. mars 2004 Del Skrevet 21. mars 2004 Jeg har testet begge, og har er mest fornøyd med Norton...bruker NIS, og har ingen problemer med det... Lenke til kommentar
DigitaL BlasteR Skrevet 21. mars 2004 Del Skrevet 21. mars 2004 Har ikke prøvd noe særlig av Norman, men kan på det varmeste anbefale Norton AntiVirus 2004! Noe av det beste antivirusprogrammet jeg har prøvd ut Lenke til kommentar
westa Skrevet 21. mars 2004 Del Skrevet 21. mars 2004 Testet begge, liker best Norton... Lenke til kommentar
j-- Skrevet 21. mars 2004 Del Skrevet 21. mars 2004 norton. Jeg har følelsen av at norman ikke oppdaterer seg, og et er bare ekkelt...... Lenke til kommentar
Dragutin Skrevet 21. mars 2004 Del Skrevet 21. mars 2004 norton. Jeg har følelsen av at norman ikke oppdaterer seg, og et er bare ekkelt...... å joda.. Norman oppdaterer seg, det kan jeg skrive under på.... Har du ikke internett tilgang i 5 minutter begynner den å klage over at den ikke får sjekket etter oppdateringer, og når den først får oppdatert seg så skal den starte maskinen på nytt 24:7. Jeg foretrekker Norton fremfor Norman, det skal være sikkert å vist! Bare tanken på å innstallere Norman på den stasjonære burken er skummel Lenke til kommentar
jrppp Skrevet 21. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 21. mars 2004 Takker for deres meninger, har begge, norton2004 har jeg kjøpt, og norman får jeg gratis hos min leverandør. Da bruker jeg Norton. Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 21. mars 2004 Del Skrevet 21. mars 2004 Jeg bruker McAfee, og det er det beste jeg noensinne har brukt! Lenke til kommentar
rlz Skrevet 21. mars 2004 Del Skrevet 21. mars 2004 Norton er genialt, enorm online database med all slags info om alt du trenger å vite Lenke til kommentar
Falcon_ Skrevet 21. mars 2004 Del Skrevet 21. mars 2004 Norton er testvinner også! Lenke til kommentar
andesam Skrevet 21. mars 2004 Del Skrevet 21. mars 2004 norton er bra fordi det ikke krever så mye av dataen, men norman tar absolutt alle virus... Lenke til kommentar
reybr Skrevet 21. mars 2004 Del Skrevet 21. mars 2004 norton er bra fordi det ikke krever så mye av dataen, men norman tar absolutt alle virus... Sikker på at du ikke mente omvendt Lenke til kommentar
agvg Skrevet 21. mars 2004 Del Skrevet 21. mars 2004 Hva vil dere anbefale av Norton 2004 og Norman??, som antivirus program og brannmur. Vil tro Norman fungerer bedre på eldre og trege maskiner enn Norton. Norton har endel bugs i innstallasjonen som kan lage masse trøbber er du uheldig. Norman har nå og da laget trøbbel i visse versjoner så jeg synes de er nokså like ille eller gode. Lenke til kommentar
andesam Skrevet 21. mars 2004 Del Skrevet 21. mars 2004 norton er bra fordi det ikke krever så mye av dataen, men norman tar absolutt alle virus... Sikker på at du ikke mente omvendt ja, norman med sandbox teknologien stopper virus som ikke norman crew et har laget vaksine mot enda... Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 21. mars 2004 Del Skrevet 21. mars 2004 Jeg har brukt norton 2003/2004 og er ikke fornøyd med den (trial), den krever en del ressurser når den kjører i bakgrunnen og fps på spill blir ganske påvirket av den (5-10fps drop), det er også bemerkelig at når man stopper den (for å unngå dette) så får man ikke helt ytelsen tilbake. Bruker nå NVC v5.7 (norman) og denne nye versjonen har jeg følelsen av at er meget bra, har per dags dato ikke fått et eneste virus og jeg har kamikaze testet ved å åpne kjente nettsky vedlegg og av motoren stoppet di uten problem. Merker også at norman ligger mer i bakgrunnen og systemet blir ikke sirrup etter noen timer som sånn norton. Har heller ikke fått system feil ved instalasjon av norman (fikk det av norton). Lenke til kommentar
Asbjørn² Skrevet 21. mars 2004 Del Skrevet 21. mars 2004 (endret) Må si meg enig i at Norton er best, men jeg HATER Norton Protection av papirkurven i windows. Burde vært mulighet for å disable dette under installasjonen. Kjører forresten Norton AntiVirus 2003, håper Norton protection er fjernet fra 2004 versjonen. Endret 21. mars 2004 av Zoidman Lenke til kommentar
agvg Skrevet 21. mars 2004 Del Skrevet 21. mars 2004 Må si meg enig i at Norton er best, men jeg HATER Norton Protection av papirkurven i windows. Burde vært mulighet for å disable dette under installasjonen. Da har du nok ikke en rein Norton AV, den har ingen slike finneser mens disse systemworks o.l pakkene har dette. Lenke til kommentar
Blib Skrevet 21. mars 2004 Del Skrevet 21. mars 2004 Flyttes til programvrekategorien da det er programvare dette handler om Lenke til kommentar
Asbjørn² Skrevet 21. mars 2004 Del Skrevet 21. mars 2004 Da har du nok ikke en rein Norton AV, den har ingen slike finneser mens disse systemworks o.l pakkene har dette. Joda, jeg har Professional versjonen av Norton AntiVirus 2003. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå