Gå til innhold

Norton eller Norman

jrppp

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
norton.

Jeg har følelsen av at norman ikke oppdaterer seg, og et er bare ekkelt......

å joda.. Norman oppdaterer seg, det kan jeg skrive under på....

Har du ikke internett tilgang i 5 minutter begynner den å klage over at den ikke får sjekket etter oppdateringer, og når den først får oppdatert seg så skal den starte maskinen på nytt 24:7.

Jeg foretrekker Norton fremfor Norman, det skal være sikkert å vist!

Bare tanken på å innstallere Norman på den stasjonære burken er skummel :cry:

Lenke til kommentar
Hva vil dere anbefale av Norton 2004 og Norman??, som antivirus program og brannmur.

Vil tro Norman fungerer bedre på eldre og trege maskiner enn Norton.

Norton har endel bugs i innstallasjonen som kan lage masse trøbber er du uheldig.

Norman har nå og da laget trøbbel i visse versjoner så jeg synes de er nokså like ille eller gode.

Lenke til kommentar

Jeg har brukt norton 2003/2004 og er ikke fornøyd med den (trial), den krever en del ressurser når den kjører i bakgrunnen og fps på spill blir ganske påvirket av den (5-10fps drop), det er også bemerkelig at når man stopper den (for å unngå dette) så får man ikke helt ytelsen tilbake.

Bruker nå NVC v5.7 (norman) og denne nye versjonen har jeg følelsen av at er meget bra, har per dags dato ikke fått et eneste virus og jeg har kamikaze testet ved å åpne kjente nettsky vedlegg og av motoren stoppet di uten problem.

Merker også at norman ligger mer i bakgrunnen og systemet blir ikke sirrup etter noen timer som sånn norton.

Har heller ikke fått system feil ved instalasjon av norman (fikk det av norton).

Lenke til kommentar

Må si meg enig i at Norton er best, men jeg HATER Norton Protection av papirkurven i windows. Burde vært mulighet for å disable dette under installasjonen. :angry:

Kjører forresten Norton AntiVirus 2003, håper Norton protection er fjernet fra 2004 versjonen.

Endret av Zoidman
Lenke til kommentar
Må si meg enig i at Norton er best, men jeg HATER Norton Protection av papirkurven i windows. Burde vært mulighet for å disable dette under installasjonen. :angry:

Da har du nok ikke en rein Norton AV, den har ingen slike finneser mens disse systemworks o.l pakkene har dette.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...