DraZeN Skrevet 21. mars 2004 Del Skrevet 21. mars 2004 Går det ann å få noen tøffe ringetoner til st55?? har ikke funnet noen plasser jeg kan få det. Vet det var en tabbe å kjøpe denne telefonen men det er nå så...! Lenke til kommentar
molna Skrevet 21. mars 2004 Del Skrevet 21. mars 2004 ST55 støtter både WAV, MMF, iMelody, SMAF, SPMID og MIDI, så det skulle ikke være noe stort problem å finne ringetoner til den... Prøv Google Lenke til kommentar
DraZeN Skrevet 21. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 21. mars 2004 Vet liksom ikke helt hvordan jeg skal gå frem for å finne dette, vil ha en vanlig sang som ringetone. Lenke til kommentar
DraZeN Skrevet 21. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 21. mars 2004 Sendte nettopp en wav fil fra mother og til mobilen min, kommer bare op et tonetegn med strek over og noe om at formatet ikke er støttet :S Lenke til kommentar
molna Skrevet 21. mars 2004 Del Skrevet 21. mars 2004 Sett opp e-mail på mobilen din og send ringetoner du finner på nettet som vedlegg til den. Er enklest og billigst. Husk at de ikke bør være over 40Kb, men det holder i allefall til en 4 minutter lang midi Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå