Create-IT Skrevet 21. mars 2004 Del Skrevet 21. mars 2004 Hei igjen!! Jeg har laget et skjema med MANGE felt som blir opprettet ut fra hvor mange opplysnigner som ligger inne i databasen. Jeg kan derfor ikke bare lage et par variabler som henter spesifike verdier fra Request.Form... Har funnet ut at navnene på "feltene" hentes på denne måten: For Each strStreng in Request.Form strOpplysninger = strOpplysninger & strStreng & "," Next arrOpplysninger = split(strOpplysninger, ",") Men hvordan får jeg hentet verdiene? Lenke til kommentar
Semikolon Skrevet 21. mars 2004 Del Skrevet 21. mars 2004 (endret) Request.Form(strStreng) Kanskje? er ikkje heilt sikker på dette her, men det virkar logisk for meg viss navnet på felta er i strStreng Endret 21. mars 2004 av Semikolon Lenke til kommentar
Create-IT Skrevet 21. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 21. mars 2004 Det virket det. Tusen takk for kjemperask hjelp!!! Lenke til kommentar
Semikolon Skrevet 21. mars 2004 Del Skrevet 21. mars 2004 det var bra Forumet på WebWizGuide.info åpnar truleg att no i slutten av Mars.. ASP forum med ASP expertar fra heile verda, det er verdt å ta en tur innom i slutten av månen! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå