Kultom Skrevet 21. mars 2004 Del Skrevet 21. mars 2004 Jeg skulle hatt noen sånne til Iriver ihp-120. Screen beskyttelse Noen steder/nettsteder i norge man fikk kjøpt noe sånt? Lenke til kommentar
thomasoi Skrevet 21. mars 2004 Del Skrevet 21. mars 2004 Kontaktpapir hos bokhandelen...? Lenke til kommentar
Kultom Skrevet 21. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 21. mars 2004 Kontaktpapir hos bokhandelen...? litt vel enkelt kanskje... men joa skulle jo funke det og. Lenke til kommentar
Peterman Skrevet 21. mars 2004 Del Skrevet 21. mars 2004 Vet ikke om du har lagt merke til det, men du kan kjøpe fra ebay. Selgeren sender over hele verden. Lenke til kommentar
PulZ Skrevet 21. mars 2004 Del Skrevet 21. mars 2004 Sitter å ser og tenker på å kjøpe sånn nå selv. Med porto osv på ebay så blir det jo ikke 70 kr en gang. Lenke til kommentar
Kultom Skrevet 21. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 21. mars 2004 Vet ikke om du har lagt merke til det, men du kan kjøpe fra ebay. Selgeren sender over hele verden. har lagt merke til det jo... velvel. blir vel til at jeg kjøper enda mer der da. 2 iriver spillere til prisen av 1 i norge Lenke til kommentar
PulZ Skrevet 21. mars 2004 Del Skrevet 21. mars 2004 Heheh, vet Har bestilt meg et sett med skjerm beskyttere allerede Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå