<BøNilzen> Skrevet 21. mars 2004 Del Skrevet 21. mars 2004 Vet ikke helt hva det heter men.. Hvis du skriver %ProgramFiles% i kjør, så åpner den programfilermappa di. Hvor legger jeg til mine egne sånne %snarveier%, slik at f.eks. %spill% er D:\Spill ? Regner med du kan gjøre det i registeret, men vet ikke hvor.. Lenke til kommentar
Giddion Skrevet 21. mars 2004 Del Skrevet 21. mars 2004 etter et kjapt søk i registeret kom jeg opp med denne adressen HKEY_CURRENT_USER\Environment tror det vil funke slik funker slik Name: spill Type: REG_EXPAND_SZ Data: D:\Spill Dette funker på bruker nivå På sytem nivå tror jeg denne funker HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\ControlSet001\Control\Session Manager\Environment det er de samme register systemet som på bruker nivå vær oppmerksom på at det er mulig at du må restarte etter at du har ordna i registeret Jeg har ikke testet dette, men det ser ut til at det er slik d funker. lykke til Lenke til kommentar
<BøNilzen> Skrevet 21. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 21. mars 2004 Danke schön. Det virka Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå