Gå til innhold

Oppkoblingsproblem i ME

Anbefalte innlegg

Hei

No har eg virkelig fått et problem eg ikkje skjønna noke særlig av. Eg klarar rett og slett ikkje å koble meg til Internett i Win ME. Det vil seie at alt ser heilt bra ut ei stund; modemet ringer opp, får svar og sjekkar brukarnamn og passord og deretter loggar det på nettet. "Tilkobla" - ikonet kjem fram nede i høgre hjørne. Så langt er alt fryd og gammen, men det er heilt tydelig at noke er gale. Ingen sider vil vise og maskina mi får ikkje kontakt med mailserverane. Prøvde å legge inn ME på nytt for å sjå om det blei noken forskjell, men det gjorde det ikkje. Eg har dessuten XP og 2000 og der er det ingen problem å logge seg på. Feilen ligg altså på den partisjonen som ME ligg. Så det eg håpa er å sleppe å måtte formatere partisjonen for å få det til igjen. Håpar noken på dette forumet kan hjelpe en fyr i nød.....:smile:

Ole

[ Denne Melding var redigert av: oleredv på 2002-03-26 00:08 ]

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har sjekka alle tilkoblingsinnstillingar ja.... Kan ikkje finne noke spesielt gale der.... Er litt merkelig at dette problemet gjeld for alle eksterne tilkoblingar også då..... Og i tillegg kun i ME, eg har jo ikkje fikla noke med instillingane, berre kobla meg av og på nettet...

Lenke til kommentar

Dette brukte å skje i "gamle" dager med Win95. I de aller fleste tilfellene viste det seg at det var problemer med TCP/IP protokollen. Enten var den ikke installert i det hele tatt, eller så måtte man bare reinstallere hele protokollen.

Lenke til kommentar

Det er nok ikkje dette som er problemet her... Men for sikkerhets skyld sjekka eg ved å fjerne alle protokollane og deretter legge til kun TCP/IP, men dessverre utan resultat. Kan det vere nettlesaren som har kødda seg? Eg brukte IE 6.0 når det skjedde, og no når eg la inn att ME kom eg tilbake på 5.5. Er vel heller tvilsomt at det er her problemet ligg sidan det er problem i Outlook også...:sad:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...