aequitas2 Skrevet 21. mars 2004 Del Skrevet 21. mars 2004 Steam Det vet jo alle!!!! Jeg har nye problemer vær dag!!! Nå kom det opp noe rart: LoadTGA: Only type 2 and 10 targa RGB images supported Mvh. Magnus Lenke til kommentar
DevN Skrevet 21. mars 2004 Del Skrevet 21. mars 2004 (endret) Som betyr at 2 og 10 'targa' TGA støttes (KUN). Ville tro du hadde TGA'er som ikke var 2 og 10 'targa'? Jeg har ikke noe peiling på TGA-bilder, men regner med det løser problemet å fjerne de. EDIT: Kanskje det er mulig å konvertere alle bildene som ikke er av denne typen, til denne typen. Søk på Google. Problemet oppstår muligens fordi du har lagt inn noe nytt, har du? Endret 21. mars 2004 av zalo Lenke til kommentar
aequitas2 Skrevet 21. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 21. mars 2004 Som betyr at 2 og 10 'targa' TGA støttes (KUN). Ville tro du hadde TGA'er som ikke var 2 og 10 'targa'? Jeg har ikke noe peiling på TGA-bilder, men regner med det løser problemet å fjerne de. EDIT: Kanskje det er mulig å konvertere alle bildene som ikke er av denne typen, til denne typen. Søk på Google. Problemet oppstår muligens fordi du har lagt inn noe nytt, har du? Shit asså!!! Dette er stress... Jeg holder på å oppdatere maybe det funker nå a! Får se men tviler Men hva skal jeg søke på da? Lenke til kommentar
DevN Skrevet 21. mars 2004 Del Skrevet 21. mars 2004 Som betyr at 2 og 10 'targa' TGA støttes (KUN). Ville tro du hadde TGA'er som ikke var 2 og 10 'targa'? Jeg har ikke noe peiling på TGA-bilder, men regner med det løser problemet å fjerne de. EDIT: Kanskje det er mulig å konvertere alle bildene som ikke er av denne typen, til denne typen. Søk på Google. Problemet oppstår muligens fordi du har lagt inn noe nytt, har du? Shit asså!!! Dette er stress... Jeg holder på å oppdatere maybe det funker nå a! Får se men tviler Men hva skal jeg søke på da? Som jeg sa kjenner jeg ikke til TGA noe særlig, så vet ikke om det er mulig å "omkonvertere" til noen bestemte typer TGA. Søk etter feilmeldingen på Google.com. Hvis du uansett vil prøve å konvertere, søk etter noe i duren "convert tga"/"tga convertor". Men ikke skyld på meg, hvis det bare rotet det mer til. Lenke til kommentar
aequitas2 Skrevet 21. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 21. mars 2004 Som betyr at 2 og 10 'targa' TGA støttes (KUN). Ville tro du hadde TGA'er som ikke var 2 og 10 'targa'? Jeg har ikke noe peiling på TGA-bilder, men regner med det løser problemet å fjerne de. EDIT: Kanskje det er mulig å konvertere alle bildene som ikke er av denne typen, til denne typen. Søk på Google. Problemet oppstår muligens fordi du har lagt inn noe nytt, har du? Shit asså!!! Dette er stress... Jeg holder på å oppdatere maybe det funker nå a! Får se men tviler Men hva skal jeg søke på da? Som jeg sa kjenner jeg ikke til TGA noe særlig, så vet ikke om det er mulig å "omkonvertere" til noen bestemte typer TGA. Søk etter feilmeldingen på Google.com. Hvis du uansett vil prøve å konvertere, søk etter noe i duren "convert tga"/"tga convertor". Men ikke skyld på meg, hvis det bare rotet det mer til. Hei du zalo Nå funker det... Bare at nå fucker det seg på Precaching Resources Så nå er jeg litt forbanna Mvh. Magnus Lenke til kommentar
DevN Skrevet 21. mars 2004 Del Skrevet 21. mars 2004 Hva skjer da? Får du en melding? Stopper den? Går den ut av CS? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå