chrisege Skrevet 21. mars 2004 Del Skrevet 21. mars 2004 Hei, Håper jeg har postet rett nå, fant ikke noe bedre plass. Som topicen sier, skal jeg dele mus, tastatur og skjerm, mellom to PCer. Vet at det skal finnes noen bokser, jeg kan gjøre det med. Men hva hetter disse boksene??? Håper noen kan hjelpe meg med dette problemmet. På forhånd takk for hjelpen. MVH Chrisege Lenke til kommentar
Spirograf Skrevet 21. mars 2004 Del Skrevet 21. mars 2004 (endret) Det du leter etter er en såkalt KVM switch (keyboard, video, mouse). Men du kan også benytte programmer som VNC for å fjernstyre PC-er. KVM switcher er gjerne litt kostbare skjønner du. EDIT: Trekker det med pris etter å ha sett Kompletts utvalg... Endret 21. mars 2004 av Spirograf Lenke til kommentar
chrisege Skrevet 21. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 21. mars 2004 Vil jeg kunne bruke denne?? http://komplett.no/k/ki.asp?action=info&p=...57&GrpID=1&s=pl Lenke til kommentar
knutivarr Skrevet 21. mars 2004 Del Skrevet 21. mars 2004 Den skal fungere helt fint. Lenke til kommentar
FX5950 Skrevet 21. mars 2004 Del Skrevet 21. mars 2004 Det vil jeg tro. Bruker selv en KVM jeg kjøpte hos Clas Ohlson. Den kostet 798.- Og i tilegg måtte jeg ha kabelsett til kr 150.- (ca) til hver pc. Lykke til Lenke til kommentar
chrisege Skrevet 21. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 21. mars 2004 Hva må jeg kjøpe i tillegg?? Er alt jeg trenger med?? Lenke til kommentar
FX5950 Skrevet 21. mars 2004 Del Skrevet 21. mars 2004 Alt du trenger er med i det settet. Du setter mus,tastatur og skjerm i boksen. Og kablene bruker du ut til hver av de 2 pcène. Lenke til kommentar
dalri Skrevet 21. mars 2004 Del Skrevet 21. mars 2004 Jeg har hatt 3 hvm bokser (mekaniske). De holdt ikke mål. Så kjøpte jeg en elektronisk, har aldri hatt problemer siden. F.eks kvm mekanisk boks må en trykke inn knappen på den pcen man booter, ellers finner den ikke skjerm, mus eller tastatur. Så jeg vil anbefale å kjøpe en elektronisk. Lenke til kommentar
chrisege Skrevet 21. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 21. mars 2004 Jeg har hatt 3 hvm bokser (mekaniske).De holdt ikke mål. Så kjøpte jeg en elektronisk, har aldri hatt problemer siden. F.eks kvm mekanisk boks må en trykke inn knappen på den pcen man booter, ellers finner den ikke skjerm, mus eller tastatur. Så jeg vil anbefale å kjøpe en elektronisk. Link til en da. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 21. mars 2004 Del Skrevet 21. mars 2004 er det noen med USB til keyboard og mus da? Lenke til kommentar
dypen Skrevet 8. juli 2012 Del Skrevet 8. juli 2012 Ser tråden er gammel men fortsatt like aktuell. Mitt spørsmål, er det fysisk mulig å få dette til for meg i og med at jeg har bærbar pc liggende i docking stasjon, kan jeg da bruke KVM-Switch jeg fant hos komplett.no (uten kabler beregnet for to pc og med USB), i tillfelle ja hvilke ledninger og antall ledninger trenger jeg for tilkoblingene da jeg bare har strømkabel til min stasjonær pc ? Lenke til kommentar
dypen Skrevet 9. juli 2012 Del Skrevet 9. juli 2012 Finnes det KVM-Switch så du får koblet til høyttalere, printer, joystick etc. ? Noen anbefalinger på bra produkt her ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå