jorgemannen Skrevet 21. mars 2004 Del Skrevet 21. mars 2004 i et tiligere innlegg fant jeg ut at 360w psu var for lite, er det da mulig å sette inn en psu til som er litt mindre til f.eks til katoder og vifter(mulig med 200w).. det er laget plass til det i kabinettet.. i så fall hva gjør jeg med ledningene f.eks til hovedkortet... Lenke til kommentar
genesis Skrevet 21. mars 2004 Del Skrevet 21. mars 2004 PSU poster skal i elektronikk!!!! der kan du også lese "Annonsering: Jumpstart av PSU" som er å finne helt øverst som linker til en guide....... Lenke til kommentar
dj_messiah Skrevet 21. mars 2004 Del Skrevet 21. mars 2004 (endret) ja, det går å ha to psu'er. edit: post emnet i elektronikk i forumet.overklokking.no da tror jeg du får flere svar. Endret 21. mars 2004 av dj_messiah Lenke til kommentar
Stianb4 Skrevet 21. mars 2004 Del Skrevet 21. mars 2004 selfølgeli gr det ann å ha to psu`er. Du kan gjøre som du sier, bruke den største på hk og andre ting så trkker mye strøm, og den andre på vifter osv. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå