Janivars Skrevet 3. april 2004 Del Skrevet 3. april 2004 Er så glad nå.. Pusen min kom akkurat hjem .. Trodde han hadde dødd, siden han hadde vært så lenge borte... Takk gudd... Lenke til kommentar
ratata Skrevet 4. april 2004 Del Skrevet 4. april 2004 vel... slå ihjel katter for å stille dem ut er noe drøyt, men katter er i mange tifeller bare til bry(snakker da om villkatter)... Fangst av katt er ofte en nødvendighet uansett hvor søte de er ... har ikke peiling på hvor jeg vil med dette Lenke til kommentar
corcky Skrevet 9. april 2004 Del Skrevet 9. april 2004 Det var ikke så veldig fint.. Men så er ikke jeg en kunst kjenner da. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 9. april 2004 Forfatter Del Skrevet 9. april 2004 QUOTE (groenn @ 27/03/2004 : 23:41) Husker en gang på en fest at en jente tråkket ihel en kattunge bare på f... Glemmer det aldri, det er noe av det j.. jeg har sett når jeg tenker på det Da hadde jeg steike ta meg dratt til jenta huff så ekkelt*hutre* wow: Da hadde jeg steike ta meg dratt til jenta huff så ekkelt*hutre* Jo det er lett å si det, og helt forståelig Men du vet hvordan det er på sånne fester av og til. Høy oppspritet stemning og berusede jenter De hadde (hum og samboern) kattunger de skulle gi vekk. Og så gjorde hun liksom et nummer av ingen av de som var der der ville ha en, og da måtte de ta livet av dem. . (Det er sikkert 7-8 år siden) Hun trampet fort og hardt på en av dem (den var veldig liten) så jeg tror det gikk fort heldigvis. Nå var hun en av de pene jentene som ingen liksom pleide si noe mot da. Og de tøffe gutta bare fleipet rundt det, så.. jo jeg var sikkert litt feig. Jeg var ganske i bakrunnen, men likevel. Skal prøve å være tøffere neste gang, selv om det er jenter. Lenke til kommentar
knutby Skrevet 10. april 2004 Del Skrevet 10. april 2004 (endret) Skal sende katta mi etter henne http://home.no.net/loffelur/lurv2.jpg edit: lagde bildet med vilje som link siden jeg ikke gadd å rezise Endret 10. april 2004 av Loffelur Lenke til kommentar
Jan Andre Skrevet 11. april 2004 Del Skrevet 11. april 2004 VI TAR OG BINER A FAST tar og legger en stokk mellom vena hennes nedve begge anklene og brekker både ankler og bein så slår vi litt med brekjern i magan,,, setter a i rulestol og sender a ned en lang trap med stifter/små spiker i bånn... det er jo ikke være en ok koke humer? HA HA katter er husdyr de skal ikke kjepjages Lenke til kommentar
AimAr Skrevet 12. april 2004 Del Skrevet 12. april 2004 Jeg hater slike mentale folk som hun der.... Bare for å lage _kunst_. Arg! Lenke til kommentar
Playmaster Skrevet 12. april 2004 Del Skrevet 12. april 2004 Syke dame! Slå igjen en katt med en kjepp/kølle...utrolig hvor dum man er når man gjør sånt! Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 12. april 2004 Del Skrevet 12. april 2004 Jeg hater slike mentale folk som hun der.... Det er tydeligvis ikke bare hun som har mentale problemer: VI TAR OG BINER A FAST tar og legger en stokk mellom vena hennes nedve begge anklene og brekker både ankler og bein så slår vi litt med brekjern i magan,,, setter a i rulestol og sender a ned en lang trap med stifter/små spiker i bånn... det er jo ikke være en ok koke humer? HA HAMisshandle et menneske på det groveste for å ha drept en katt? Dette høres jo nesten ut midtøsten/asia der man steiner damer som har vært utro til døde, eller kaster noen liter syre på de, eller rett og slett setter fyr på de med litt bensin. (kan jo også sammenligne med der de kapper av hendene på de som er litt langfingret og stjeler. (Jada det gjøres og gjelder også tyver som bare tar en appelsin fra en grønnsaksbod, selv om fyren er aldri så utsultet.) Er det slik steinalder-avstraffelse "puddel..." vil gjeninnføre? Lenke til kommentar
AimAr Skrevet 12. april 2004 Del Skrevet 12. april 2004 Ja, du sier noe der Simen1... Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 12. april 2004 Del Skrevet 12. april 2004 Ja, du sier noe der Simen1... Bare for å presisere litt: Jeg har på ingen måte sympati for det denne kunstneren gjorde, men en eventuell straffereaksjon bør i det minste stå i stil til forbrytelsen som er begått.. For å gi et par andre eksempler jeg mener er ganske feilproposjonerte: A: 12 år gammel jente, datter av alenemor med dårlig økonomi, får 15.000 kr i bot for å ha lastet opp og ned litt musikk... (Jeg mener 150kr burde vært bot nok for jenta) B: Mann får 2 år fengsel for langvarig misshandling av kone og barn... (Jeg mener 10 år fengsel + grundig voldsterapi + 10 år forvaring burde vært passe) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå