Delvis Skrevet 21. mars 2004 Del Skrevet 21. mars 2004 Abraham Lincoln ble valgt til kongressen i 1846. John F. kennedy ble valgt til kongressen i 1946. Lincoln ble valgt til president i 1860. Kennedy ble valgt til president i 1960. Begges etternavn består av 7 bokstaver. Begge var spesielt opptatt av folkets rettigheter. Begges koner mistet et barn mens de bodde i Det Hvite Hus. Begge presidenter ble skutt på en fredag. Begge ble skutt i hodet. Begge ble skutt av Sørstatsfolk. Lincolns sekretær het Kennedy. Kennedys sekretær het Lincoln. Begges etterfølgere het Johnson. Andrew Johnson, som overtok etter Lincoln, ble født i 1808. Lyndon Johnson, som overtok etter Kennedy, ble født i 1908. Begge har 13 bokstaver i navnene. John Wilkes Booth, som myrdet Lincoln, ble født i 1839. Lee Harvey Oswald, som myrdet Kennedy, ble født i 1939. Begge navnene er på 15 bokstaver, begge brukte alle tre navnene. Booth løp fra teateret og ble pågrepet i en lagerbygning. Oswald løp fra en lagerbygning og ble pågrepet i teateret. Og så dette, da: En uke før Lincoln ble skutt var han i Monroe, Maryland. En uke før Kennedy ble skutt var han i Marilyn Monroe. Lenke til kommentar
Elyas Machera Skrevet 21. mars 2004 Del Skrevet 21. mars 2004 Hvis det ikke er en tilfeldighet, hva er det da? Lenke til kommentar
FreeBSD Skrevet 21. mars 2004 Del Skrevet 21. mars 2004 (endret) Dette er ikke en særlig ny konspirasjonsteori. Den har mange mangler. At Lee Harvey Oswald myrdet Kennedy, stemmer nok ikke - de trengte en syndebukk, og fant en. Generelt synes jeg slike teorier er idiotiske. Endret 21. mars 2004 av FreeBSD Lenke til kommentar
Gjest medlem-23990 Skrevet 21. mars 2004 Del Skrevet 21. mars 2004 Tja, det er bare tilfeldigheter det... Og at hver president som har blitt valgt hvert 20. år har blitt drept, forsøkt drept, eller dødd mens de var president er litt skummelt. Bare Reagan og Bush Jr. har så langt klart å ikke dø langs denne trenden... Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 22. mars 2004 Del Skrevet 22. mars 2004 Oswald var en patsy, enkelt og greit Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 23. mars 2004 Del Skrevet 23. mars 2004 konspirasjonsteorier som går over hundre år....jaha....ooookei Lenke til kommentar
Gjest medlem-23990 Skrevet 23. mars 2004 Del Skrevet 23. mars 2004 Oswald var en patsy, enkelt og greit Har gransket en del om dette her, og jeg trodde dette en gang jeg og, men jeg er ikke like sikker lenger... Oswald hadde definitivt noe med det å gjøre. Kan godt være at han fyrte av noen eller alle av skuddene. Men det som er usikkert er om han var på oppdrag fra noen... Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 23. mars 2004 Del Skrevet 23. mars 2004 ... morsom var den ihvertfall Amerikanerene er verdensmestere i konspirasjonsteorier, no eventuall offence Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 23. mars 2004 Del Skrevet 23. mars 2004 Han kan umulig ha vært aleine (magic bullet anyone?) og det er også en stor sannsynlighet at han var på oppdrag for noen. Back to topic. Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 23. mars 2004 Del Skrevet 23. mars 2004 Han kan umulig ha vært aleine (magic bullet anyone?) og det er også en stor sannsynlighet at han var på oppdrag for noen. Back to topic. It's the CIA, humpetidumdumda Lenke til kommentar
Gjest medlem-23990 Skrevet 24. mars 2004 Del Skrevet 24. mars 2004 Han kan umulig ha vært aleine (magic bullet anyone?) og det er også en stor sannsynlighet at han var på oppdrag for noen. Back to topic. It's the CIA, humpetidumdumda Hehe. En ting som jeg legger litt vekt på er at det kan ha vært Oswald på oppdrag fra KGB eller Cuba... Og CIA som prøvde å skjule det for å forhindre krig med USSR... (Man hadde forlangt aksjon mot USSR hvis de sto bak liksom) Bare en av mange teorier. Lenke til kommentar
pgdx Skrevet 24. mars 2004 Del Skrevet 24. mars 2004 Slike "tilfeldigheter" kan man vel finne hvor som helst bare man har tid nok. Tror imidlertid ikke på at det finnes noe som heter "tilfeldigheter", men jeg tror ikke at disse har noe mer sammenheng enn at det handler om presidenter for USA. Lenke til kommentar
Whiteshit Skrevet 24. mars 2004 Del Skrevet 24. mars 2004 En uke før Kennedy ble skutt var han i Marilyn Monroe. Så han hadde svin på skogen altså? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå