Gå til innhold

Feil med NVMAX 4.0041?

Anbefalte innlegg

Hei,

Jeg har et seriøst problem med NVMAX 4.0041. Det ser ut som innstillingene mine har lagret seg i BOOT. Jeg skal nå laste ned Powerstip, fordi MVMax vil ikke at jeg kjører mxkortet mitt over 400MHz på RAMen. Den er 5ns, jeg har god tro på at den minst klarer 480MHz(240MHz) slik de gjorde på x-bit labs uten ekstra kjøling. Når jeg setter bare 1MHz over 400MHz setter den seg tilbake automatisk uten å prøve å kjøre på den hastigheten. Det har seg sånn at uansett hva jeg setter den på vil den stille seg inn når jeg logger på. Selv om jeg setter på default skjer dette; eller hvis jeg setter på 250/200. UANSETT skjer det. Jeg har lagt inn driverne på nytt opptil flere ganger men det vil altså ikke vekk....HJELP!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har også et problem. Jeg får ikke installert det. Jeg starter instalasjonen og lisensavtalen kommer opp. trykker på aksepterer og så ser jeg at det blir instalert no men det forsvinner med en gang. Han oppretter ingen mapper eller snarveier. Hva er galt? Jeg kjører Windows XP og er logget som administrator.

Lenke til kommentar

Takk! Der har du problemet mitt. Jeg hadde NVmax 4, og tenkte jeg skulle oppgradere til 4.0041. Så kommer bare lisens avtalen opp, det installeres, og så starter det. Men man må gjøre det hver ***** gang!

Nå har jeg så dum som jeg var slettet oppakningsfila. og det nytter ikke å gjøre noen ting med innstillingene :mad:

IKKE last ned NVMAX 4.0041.

Jeg kjører WinXP Pro 2600(built)/Linux/Win2k Server. Og det er kun i xp det er sånn(eneste plassen det er installert). Lagrer seg vel i registeret? Har jalla innpå der, men finner ingenting. Er temmelig irritert. Lagrer kanskje seg i VIDEO BIOS !

konklusjonen er klar, jeg skal ALDRI røre NVMAX igjen! Skal prøve å oppdatere VideoBIOS.

Lenke til kommentar

Quote:

On 2002-03-26 19:43, simiden skrev:

Takk! Der har du problemet mitt. Jeg hadde NVmax 4, og tenkte jeg skulle oppgradere til 4.0041. Så kommer bare lisens avtalen opp, det installeres, og så starter det. Men man må gjøre det hver ***** gang!

Nå har jeg så dum som jeg var slettet oppakningsfila. og det nytter ikke å gjøre noen ting med innstillingene
:mad:

IKKE last ned NVMAX 4.0041.

Jeg kjører WinXP Pro 2600(built)/Linux/Win2k Server. Og det er kun i xp det er sånn(eneste plassen det er installert). Lagrer seg vel i registeret? Har jalla innpå der, men finner ingenting. Er temmelig irritert. Lagrer kanskje seg i VIDEO BIOS !

konklusjonen er klar, jeg skal ALDRI røre NVMAX igjen! Skal prøve å oppdatere VideoBIOS.

Hvor for jeg lastet ned NVMAx som fungerer i XP?

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...