Gå til innhold

fornyelse av skjermkort ja


Anbefalte innlegg

For all del VENT til dei nye skjermkort brikkene kjem ut. Du vil ha nermast dobbel ytelse enn dagens 9800pro.

 

5700ultra er eit godt kort og tviler sterkt på at det er hardware specsa som gir dårlig ytelse..

 

Er det integrert lydkort på hovudkortet ditt? Har høyrt at battlefield brukere som har hatt integrert lydkort har hatt ytelses problemer med spelet. Inkludert meg.

 

Oppdater ALT av drivera og patch vietnam til nyaste versjon.

Oppdater Windows og.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

skru ned på antialiasing og anisotropisk og skru ned på view distance (i options på bf)

 

og vent til nye skjermkorta kjem ut og kjøp deg enten ATI eller nvidia kort.. Og da kan du brife at du har markedes beste 3dkort som banker 9800.

 

Eg TVILER på at du vil angre.

 

 

EDIT: 5700 ultra skal vere veldig overklokkbart, prøv å klokk deg opp til du får artifacts og klokk deretter ned igjen.. Vil sikkert få 10++ fps meir i dei fleste nye spel.

Endret av AshtraY
Lenke til kommentar

hehe er ikke så in i overklokking jeg, hvorfan gjøres det da?

jeg spiller bfv, ikke bf. bfv har ikke options der du kan endre på viewdistance, men det er fog liksom, så du ikke ser hele mappet.

 

jeg har ikke på verken AA eller AF, men det går litt dritt fordet hvis jeg har max details eller på middels også.. :scared:

Lenke til kommentar
Har høyrt at battlefield brukere som har integrert lydkort har hatt ytelses problemer med spelet. Inkludert meg.

Jeg har ett "MSI 875P Neo Fis2r" hovedkort med onboard lyd, funker fint. :dontgetit:

 

Edit: Bør nevne at jeg har P4 system, har merka at endel folk med AMD systemer har problemer med Battlefield.

Endret av Zoidman
Lenke til kommentar

Mitt BFV har masse grafikkfeil, det ser ut som om jeg har dødsklokka kortet enkelte ganger. Jeg trodde først at grafikkortet mitt var gått til ******, men det viste seg at det lå å duret på 55 grader, noe som er normalt.

 

Men når jeg skrur ned detaljer til medium, og setter oppløsninga til 800x600 så ser det helt fint ut. Dessuten er BFV det eneste spillet som klager..

 

Men for å svare på topic..

Du bør vente til NV40 og R420 kommer, da har du det råeste..(trur jeg)

Lenke til kommentar

Jeg vet ikke om dette kan fikse Mouselag i Vietnam, men det funker iallfall i Quake3....

 

Jeg fikk beskjed av en kompis av å skru av "Enhance Pointer Precision" I kontrollpanel->Mouse->Pointer Options. Og mouselaggen i Q3 forsvant som dugg for solen :) (som sagt, har ikke peil om dette gjelder KUN Q3, men er vel verdt et forsøk)

 

Og til skjermkortanbefalingene dine så vil jeg si: Radeon9800Pro er vel det beste kjøpet du kan gjøre pr- dags dato, med tanke på pris\ytelse. (du trenger IKKE 256MB minne på kortene)

Men det skader vel ikke å vente å se hva NV40 og R420 gjør med markedet.

Lenke til kommentar

hehe ok godt og få inblikk i hva man burde se an.

så jeg tror jeg drøyer litt hvis det ikke er snakk om flere måneder :)

 

angående enhance pointer precision så er det av her!

klarer ikke spille eller bruke musa når det er acceleration på :p

 

bfv er jeg litt skuffa over, selve spillet er jo morsomt som bare det,

men det føles ut som om jeg spiller en pre-alpha release eller noe på

middels/high details.. får 5-15 fps når jeg glaner på tanks nærme

og mouselaggen blomstrer. er lei meg over dette fordi EA ikke har klart

og finpusse det nok å tilpassa det mer for spillerne. kanskje de bare

ville holde utgivelsesdatoen? jeje.. men angående grafikk kort, så venter jeg

om det ikke er sååå lenge til :):love:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...