Magnuz_j Skrevet 21. mars 2004 Del Skrevet 21. mars 2004 Er det vanlig å måtte fylle på mere vann? Hadde ikke luft i noe av vannkjølingssystemet mitt før men nå er det kommet luft inn i det, men har ikke merket noe til lekasje. På forhånd takk mvh Magnus J. Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 21. mars 2004 Del Skrevet 21. mars 2004 Lenge sida du fylte på sist? Om det er ein plass der det ikkje er heilt tett, vil det alltid fordampe littegrann.. Lenke til kommentar
Shimano Skrevet 21. mars 2004 Del Skrevet 21. mars 2004 Såsant alt er helt tett så skal det jo ikke være det. Jeg etterfyller litt vann et par ganger i måneden på mitt, men det er fordi det ikke er lufttett der returslangen går inn i tanken og noe fordamper sannsynligvis den veien. Lenke til kommentar
Daron Skrevet 21. mars 2004 Del Skrevet 21. mars 2004 Faktisk så fordamper det ørlite granne igjennom slangene... Leste en artikkel om det på OcShoot. Lenke til kommentar
Grev_Rasmus Skrevet 21. mars 2004 Del Skrevet 21. mars 2004 det skal vere et lukket system, så i teorien skal ikke noe vann komme ut vist du ikke har noen lekasjer Lenke til kommentar
Dirty Water Skrevet 21. mars 2004 Del Skrevet 21. mars 2004 Så lenge det er helt tett skal det ikke komme noe vann ut, men problemet er at et vannkjølingssystem aldri vil bli helt tett. På atomnivået trenger det gradvis litt vannmolekyler ut og fordamper langs utsiden. Dette kalles permeabilitet. Søk på google og du finner hundrevis av sider om det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå