smultr1ng Skrevet 21. mars 2004 Del Skrevet 21. mars 2004 Sånn! Laget mitt første case mod! Er ikke helt ferdig enda da.. Skal montere vifte og plassere psu anderledes Er kjempe fornøyd! Litt primitiv kanskje da.. Bilde Jeg vil gjerne takke mine foreldre som har støttet meg i alle år og min gode kamerat John som hjalp til under den 5 timer lange prosessen. Lenke til kommentar
OlaTK Skrevet 21. mars 2004 Del Skrevet 21. mars 2004 genialt med en skuffe da. Hvis det er det? Lenke til kommentar
ballemann Skrevet 21. mars 2004 Del Skrevet 21. mars 2004 så langt er den fin har du tenkt å lakke osv elns? Lenke til kommentar
smultr1ng Skrevet 21. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 21. mars 2004 HEHE, ja det e ei skoff.. cd-rommen og floppy'n e liksom pakka litt hardt inn, så skoffa e litt små-ødelagt i hjørnet.. så hvis æ gidde å bruk ti på det prosjektet hær så ska æ lægg ei ny fjøl dær og lakk den etterpå.. Det e tross alt bare en P2. Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 21. mars 2004 Del Skrevet 21. mars 2004 Kult! Skyver du inn den der uten noe gjennomlufting eller .. Blir det ikke for varmt da . .,.... Lenke til kommentar
Zer0z Skrevet 21. mars 2004 Del Skrevet 21. mars 2004 Ehmm.. altså... du jobber ikke med å skjere osv i senga di... se hvordan det ser ut :S Ikke jeg som hadde luggeti frn ....... Lenke til kommentar
_dAwn_ Skrevet 21. mars 2004 Del Skrevet 21. mars 2004 Ehmm.. altså... du jobber ikke med å skjere osv i senga di... se hvordan det ser ut :S Ikke jeg som hadde luggeti frn ....... he he kan få flis i ballan av slikt..... nei, det så ureglementert ut! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå