princemild Skrevet 21. mars 2004 Del Skrevet 21. mars 2004 (endret) Har laget nytt design på siden. (Det gamle ligger ikke ute mer). Trenger tilbakemelding. Hva synes dere? Helt ærlig? EDIT: Glemte linken ja Endret 16. september 2004 av adawen Lenke til kommentar
DanielP Skrevet 21. mars 2004 Del Skrevet 21. mars 2004 (endret) KLIKKBAR LINK Daniel Endret 16. september 2004 av adawen Lenke til kommentar
Sigmoideus Skrevet 21. mars 2004 Del Skrevet 21. mars 2004 (endret) Ser ut som du har lagt en god del arbeid i siden, stemmer det? Ble veldig mye på siden. Ble med andre ord veldig mye å forholde seg til. Ble veldig mye tekst, man drukner nesten når man kommer inn og vet ikke hvor man skal begynne å lese. Teksten kunne gjerne fått litt mer luft inni tabellene. Blir lettere å lese, og det blir mer ryddig. Den grå markøren/mouseoveren i meny kan du gjøre bedre. Dessuten passet ikke den grå fargen inn. Syns du har brukt litt for mange dype farger på siden. Det blir litt ensformig. Jeg ville kanskje prøvd å finne i hvert fall en farge som bryter med lilla, men som passer, og brukt den enkelte steder. Nå er det tre-fire forskjellige nyanser av lilla i tillegg til gradient noen steder. Det ble litt mye. Ser at noen av nyansene sannsynligvis er blå, men det ble uansett for mange farger fra samme skala. "Ukens tips" bør være i samme tekstformat som resten. I hvert fall den teksten du har som bold. Italic-tekst på den andre er vel greit hvis det er et sitat, men dette var bare et tips? Linkfargen er kjedelig. La den bryte litt med resten av siden. [se flere tips] er bold, det er ikke resten av linkene. Ser også at det er noen orddelingsfeil på siden, som du kan rette på *pirkete* Dette er kun kritikk på pokersiden. Tok en liten tur innom de to andre også, mye av det samme går igjen der også. EDIT. Mulig det er jeg som er veldig trøtt, for nå ser siden mer og mer blå og ikke lilla ut... Endret 21. mars 2004 av Sigmoideus Lenke til kommentar
uranus Skrevet 21. mars 2004 Del Skrevet 21. mars 2004 Syntes ikke den var stygg, men er en del ting som burde forbedres.. Jeg tenker på mye av det samme som Sigmoideus sa over. Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 21. mars 2004 Del Skrevet 21. mars 2004 * Var litt rotete og trangt. Synes du burde ha menyene og "innhold" på forsiden til lik høyde. Ble litt skjevt, hvis du skjønner. * menyen var kansje litt bred. Tar opp alt for mye plass i 1024*768 * Mekket ditt eget lille forum? Har ikke testet den i IE, though... Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 21. mars 2004 Del Skrevet 21. mars 2004 Der kom den ja. Om du gir all tekst litt mer luft, tror jeg det vil bedre seg betraktelig. Det var en utrlolig kjedelig logo/header. Alt ble for firkantet og hardt og lite _elegant_ som de fleste slike sider er. Tror ikke det er så mye som skal til for å endre det inntrykket. Helt frem til jeg skulle finne en "Spill" link, trodde jeg dette var en gamblingside, noe det altså ikke var. Lenke til kommentar
Dunestar Skrevet 21. mars 2004 Del Skrevet 21. mars 2004 At jeg ikke er storfan av poker å andre gambling-spill skal jeg prøve å la ligge i min kritikk: - fargevalget er det absolutt værste på denne siden. forbinder du lilla med poker? jeg forbinder poker med grønn filt og tre (brun) - mouseovers = ikke pene - den forholdvis flotte pokerbordet (?) kunne vært bedre utnyttet i headeren - ble litt for klaustrofobi Spesielt Sigmoideus har gitt deg god kritikk her! Han har med seg mange av de punktene jeg har glemt! Lenke til kommentar
adawen Skrevet 16. september 2004 Del Skrevet 16. september 2004 Greit nok at 'tema' er webdesig, og forbedring av webside. Men innholdet i websida er noe i konflikt med forumets moralske ståsted. Det blir en slags inndirekte reklame. Det er nok ikke hensikten. Uansett - jeg velger å stenge tråden, og håper ingen blir sure av den grunn. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg