Gå til innhold

173T blir svart..

sparks

Anbefalte innlegg

Hei, har hatt min 173T noen uker nå. Og fra første stund ble skjermen svart med engang jeg startet spillet WarCraft III. Og det skjer noen ganger når jeg surfer at skjermen er svart i 1 sekund eller 2. Men noen ganger går det ikke ann å starte warcraft 3, den er svart uansett.. Hvis jeg trykket alt+f4 kommer bildet tilbake igjen, starter jeg warcraft blir den svart..

Hva er galt? Hva bør jeg gjøre? Har ingen ekstra skjerm så vil ikke sende den inn :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

funker det med andre skjermer da?

Er vel neppe direkte skjermen sin feil at det skjer. Sansynligvis enten driveren til skjermen eller at du kjører en oppløsning som ikke skjermen takler på en måte så blir den svart.. prøv å start spillet i deafult settings

Lenke til kommentar

når du starter spillet så skifter også skjermen instillingene, og er de for høye så går det ikke. Du har sikkert en konsoll som du kan justere ned oppløsningen i ute i windows for spillet, prøv det.. kan også være skjermkort driveren eller skjerm driveren som fusker.

etter det jeg har hørt så har ikke hz noe å si på LCD skjermer, men min erfaring er dårligere tekskvalitet med 60 hz. Det har null niks å si for flimring da det ikke eksisterer på LCD

Lenke til kommentar

V/dvi prøv å hold refresh til 60hz se om det funker da .

Som sagt på 1280 * 1024 på min flipper skjermen hvis den får

over 60hz hvis dvi.

Refreshen på dvi er egentlig ikke noe refresh men tallet benyttes til å sette data båndbredden for porten .

blir båndbredden for høy , vel...

..........

Lenke til kommentar

LCD skjermer bør få 60hz signal uansett.

Ellers var det deler av forklaringen din som kunne tyde på en defekt/ustabil inverter i skjermen.

En ting du kan prøve er å bruke en vga kabel i steden for dvi, og se om du får samme problemet. Hvis problemet da forsvinner er det nok bare en driver eller software instilling som er problemet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...