Sir_cruz Skrevet 21. mars 2004 Del Skrevet 21. mars 2004 (endret) hva skjer med standar proggrammene forsvinner de også ? feks. Filbehandling osv. Endret 21. mars 2004 av Chris_p4_2.8@800 Lenke til kommentar
Tommy Angelo Skrevet 21. mars 2004 Del Skrevet 21. mars 2004 Nei. De ligger i et eget minne som ikke kan slettes. Dvs. Dette gjelder de programmene som ligger i telefonminnet. Minne kortet slettes ikke når du formaterer telefonen, men velger du å formatere minnekortet så forsvinner de orginale programmene som ligger lagret der. Lenke til kommentar
Sir_cruz Skrevet 21. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 21. mars 2004 Nei. De ligger i et eget minne som ikke kan slettes.Dvs. Dette gjelder de programmene som ligger i telefonminnet. Minne kortet slettes ikke når du formaterer telefonen, men velger du å formatere minnekortet så forsvinner de orginale programmene som ligger lagret der. slettes SIM kotet ? når jeg trøkker inn format kode greia !! OFF TOPIC: Smart movien min kommer med sånn feil hele tiden har aldri spillt av en film med den da ? Lenke til kommentar
Blib Skrevet 21. mars 2004 Del Skrevet 21. mars 2004 Nei, SIM-kortet røres ikke. Jeg hadde også et problem med Smartmovie. Det var derfor jeg formaterte. Nå funker alt fett Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå