Zyrex_ Skrevet 21. mars 2004 Del Skrevet 21. mars 2004 Begynner å bli lei av å se poster med "Hjelp", "Skjermkort" o.l som topic. Greit nok at det ikke altid er like lett å finne et godt topic, har flere dårlige selv, men det burde være så det er mulig å skjønne hva det er om. Personelig mener jeg det burde slås hardere ned på der de har et ord slik som "hjelp", og det burde komme tydeligere frem at topic skal forklare tråden slik at folk vet at de blir straffet for å ikke gidde å prøve. Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 21. mars 2004 Del Skrevet 21. mars 2004 Sannt nokk.. Ser at blib har vært ute å moderert litt på topicer og sagt bedre lykke neste gang. Men det verste er at folk som har nesten 1k poster ikke klarer å fikse en skikkelig topic. Det er for ille, det er de det bør slåes hardest ned på. Ikke de som er ny, de bør få en sjanse eller to Lenke til kommentar
Zyrex_ Skrevet 21. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 21. mars 2004 Mener så klart ikke nybegynererne burde stenges ute men iallefall få an advarsel eller PM slik at de ikke fortsetter med det Lenke til kommentar
enden Skrevet 21. mars 2004 Del Skrevet 21. mars 2004 Skal jeg være helt ærlig så synes jeg poster med bare ordene "radeon 9800 pro" er ganske bra så lenge beskrivelsesfeltet er utfyllende. Tenk søkekriterier Lenke til kommentar
abcd423417984 Skrevet 21. mars 2004 Del Skrevet 21. mars 2004 tenk også "siste fra forumet" på forsiden av sidene i nettverket. der vil ikke beskrivelsen synes, kun tittelen. Lenke til kommentar
Zyrex_ Skrevet 21. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 21. mars 2004 QUOTE (enden @ 21/03/2004 : 12:52) Skal jeg være helt ærlig så synes jeg poster med bare ordene "radeon 9800 pro" er ganske bra så lenge beskrivelsesfeltet er utfyllende. Tenk søkekriterier Jepp, men når det ikke står noe beskrivelse eller da så... Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 22. mars 2004 Del Skrevet 22. mars 2004 Beskrivelsen skal ikke brukes som en del av tittelen som vi har innformert om før er ganske mange som holder på med det.. "hjelp meg" "med skjermkortet mit.." etc. Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 22. mars 2004 Del Skrevet 22. mars 2004 Hva med en slags prikkbelastning? Altså hver gang en bruker lager en tråd med dårlig topic, så får han/hun er prikk. Når han/hun har fått 5-6 prikker så er det kanskje en ukes utestengelse? Lenke til kommentar
HolgerL Skrevet 22. mars 2004 Del Skrevet 22. mars 2004 Vi har vel allerede advarselsystemet... Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 22. mars 2004 Del Skrevet 22. mars 2004 QUOTE (HolgerLudvigsen @ 22/03/2004 : 11:50) Vi har vel allerede advarselsystemet... Ja, men får de advarsler for et dårlig topic da? (retorisk spm ) Lenke til kommentar
HolgerL Skrevet 22. mars 2004 Del Skrevet 22. mars 2004 Hmmm...jeg tror ikke det. Men det er jo litt slemt å merke folk for livet, med mindre topicen er støtende eller helt klart ulovlig. At folk ser tråden sin stengt, tror jeg fungerer ganske bra. Det er omtrent alltid nybegynnere på forumet som lager de håpløse topicene uansett. Lenke til kommentar
Blib Skrevet 22. mars 2004 Del Skrevet 22. mars 2004 Jeg savner DYPT et prikksystem. Advarsler blir alt for strengt å gi til dårige topics og 7kB avatarer, men en liten prikk som forsvinner etter en uke eller noe hadde vært fint. Et system hvor jeg slapp å oppgi grunnen til prikken og som brukeren selv ikke så, men som ved hver post brukeren skrev, for oss moderatorer, dukekt det opp en prikk eller to rett over advarselsmeteret. Når jeg så trykket på prikken, ble jeg tatt til posten eventuelt en eller annen side som skulle forestille at brukeren hadde fått en prikk for å ha for stor avatar. Så forsvant prikken igjen etter en liten stund. Slik som det er nå har jeg ca 200 PMs lagret og boksene fulle av meldinger ala "Jeg har fjernet avataren din grunnet den var for stor". Der er nødt til å ligge der, slik at jeg kan sjekke opp om folk jeg fjerner avataren til, har fått den fjernet før en gang. Slitsom :/ Lenke til kommentar
Zyrex_ Skrevet 22. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 22. mars 2004 Enig med Blib. Er alt for stengt å gi advarsel for små ting, men alikevel må det straffes på en eller annen måte slik at de ikke gjør det igjen. Mener det burde være litt mer en en uke før den forsvinner men. Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 23. mars 2004 Del Skrevet 23. mars 2004 For det første så er ikke en advarsel en dødsom det er kun "vårt" prikkesystem for at vi skal kunne se hva brukeren har gjort, det er kun du selv som kan se det samt vi moderatorer så det er ikke så mye å ta på vei for Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg