mobil_brukeren Skrevet 20. mars 2004 Del Skrevet 20. mars 2004 (endret) Hei.. Jeg vil prøve og lære meg Visual Basic (det er vel veldig vanskelig) så er det noen som vet om noen guider (helst på norsk) eller no tips om hva jeg burde se etter? Takker for svar.. Edit: har du en norsk nok og anbefale? Endret 20. mars 2004 av mobil_brukeren Lenke til kommentar
aadnk Skrevet 21. mars 2004 Del Skrevet 21. mars 2004 Du kan jo prøve guiden min i Bruker-Guide forumet. Du finner også jonas22282460 sin der, som heller ikke er så dum. Lenke til kommentar
3UOLS Skrevet 21. mars 2004 Del Skrevet 21. mars 2004 Vet kun om en bok i Visual Basic på norsk, den blir/ble brukt av Næringsakademiet og heter: "Visual Basic 6.0 i teori og praksis" av Bernt Bertheussen, 2000 ISBN: 82-7585-077-0 Veldig enkelt, men litt klønete skrevet bok. (har bare lest deler av den) Personlig syntes jeg bøker om data er best på engelsk. Guiden til aadnk ser ut som et bra sted å starte. Ellers finner du også masse 'tutorials' om du søker litt i google. Lykke til! Stone Lenke til kommentar
ratata Skrevet 21. mars 2004 Del Skrevet 21. mars 2004 Vet kun om en bok i Visual Basic på norsk, den blir/ble brukt av Næringsakademiet og heter: "Visual Basic 6.0 i teori og praksis" av Bernt Bertheussen, 2000 ISBN: 82-7585-077-0 Veldig enkelt, men litt klønete skrevet bok. (har bare lest deler av den) Personlig syntes jeg bøker om data er best på engelsk. Guiden til aadnk ser ut som et bra sted å starte. Ellers finner du også masse 'tutorials' om du søker litt i google. Lykke til! Stone Eg tykkjer den boka er veldig god. Den er som du seier kanskje litt klønete skrive, men det er godt innhald. Lenke til kommentar
mobil_brukeren Skrevet 21. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 21. mars 2004 Du kan jo prøve guiden min i Bruker-Guide forumet. Du finner også jonas22282460 sin der, som heller ikke er så dum. Den skal jeg lese:D får gå innom bokhandleren i tønsberg og høre om de har no bøker... takker for svar Lenke til kommentar
Hidden Skrevet 28. mars 2004 Del Skrevet 28. mars 2004 Jeg har den boka. Har endelig fått tak i VB.net og får vel sette i gang. Jeg skal også lære 3DSmax, så om noen tilfeldigvis har boktips om det, ville det vært kult. Lenke til kommentar
blinkage Skrevet 1. april 2004 Del Skrevet 1. april 2004 beste VB boka jeg har lest er "Visual Basic .NET How to program" av Deitel ISBN 0130293636 gjør oppgavene etter hvert kapittel og du er langt på vei. også over til hidden, en god 3ds max bok er "3d studio max 5 visual quickstart guide", Jeg har ikke hatt penger eller ork til å oppgradere til max 6... jeg kan nevne flere detajerte bøker men det kommer an på hvilken "gren" du vil jobbe med... arkitektur, anatomi, fantasy osv... men det er vel et annet forum Lenke til kommentar
Vortexsurfer Skrevet 1. april 2004 Del Skrevet 1. april 2004 Ville nok godt for de to siste bøkene her i vb.net tror du får mer utbytte av det, det finnes også mange tutorials ol. på internett hvis du bare gidder å søke :-) . Hvis det er noe konkret er det bare å spørre, driver en del med prog i vb.net selv. Lenke til kommentar
d0ppler Skrevet 2. april 2004 Del Skrevet 2. april 2004 Eg tykkjer den boka er veldig god. Den er som du seier kanskje litt klønete skrive, men det er godt innhald er du seriøs?? Har aldri sett maken til mer klønete bok, dårlig pedagogikk samt at man flere steder kan se at forfatteren ikke helt skjønner hva han snakker om når han skal forklare ting. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå