Goldfinga Skrevet 25. mars 2002 Del Skrevet 25. mars 2002 Har kjøpt meg nytt skjermkort. Har installert etter boka. Kortet fungerer bra men får ikke igang TwinWiew funksjonen. Dvs at den er rett og slett ikke på "avansert" på display properties. Skal ha signal til Tv'n men kan bare velge en av skjermene. Dumt siden d er 15 m mellom hver. Skulle hatt begge skjermene operative. Har prøvd nye drivere uten hell. Er d en "guru" der ute m tips? Lenke til kommentar
BigWhig Skrevet 25. mars 2002 Del Skrevet 25. mars 2002 Ikke akkurat "guru" men; Har ikke mulighet for twinview på GF3. Tror det bare er GF2MX som har, og de nye GF4-kortene (kalt nView). Har GF3 selv og ingen twinview her heller. Har også lest om det på forumet her før. Lenke til kommentar
Goldfinga Skrevet 25. mars 2002 Forfatter Del Skrevet 25. mars 2002 Hm..? Har lest igjennom manualen, der står d at jeg har twinwiew og jeg kan aktivisere div ting der. Har også nWiew på menyen når jeg høyreklikker på skrivebordet mitt.? Skjønner mindre for d. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå