Xpence Skrevet 20. mars 2004 Del Skrevet 20. mars 2004 Håper jeg får noen tips av noen der ute som vet hvordan jeg kan rense vannkjølingen min har helt gule slanger har prøvd det meste som : Børste vekk med slangebørste, klorin (som det står i manualen jeg ikke skal bruke) , eddiksyre, trykkvann , noe styr fra apoteket(husker ikke hva det het), sprit (96%), salmiakk, og sist men ikke minst cola, men INGENTING funker etter jeg la slangene i ren klor i over ett døgn så ble gulfargen litt svakere men ikke mye. Har søkt en del rundt på forumet og har testet det meste som har stått der uten hell. Håper så inderlig noen kan hjelpe meg! På Forehånd Takk Aleksander Lenke til kommentar
Xpence Skrevet 20. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 20. mars 2004 Ingen som kan hjelpe meg nei....kjipern Lenke til kommentar
ballemann Skrevet 21. mars 2004 Del Skrevet 21. mars 2004 er vel bare å kjøpe nye slanger, koster jo ikke allverden da? under 100lappen.. Lenke til kommentar
FaBiCon Skrevet 21. mars 2004 Del Skrevet 21. mars 2004 koster 25 kr på biltema for 5 meter slange da. Lenke til kommentar
X-Fiesta Skrevet 21. mars 2004 Del Skrevet 21. mars 2004 Maskinoppvaskmiddel har en blekende effekt,du kan kanskje prøve å la det sirkulere en stund... Tar alle mulige forbehold,da jeg ikke har peiling på vannkjøling... Tror ikke det kan skade,men få dette bekreftet av noen som har peil... Lenke til kommentar
Arctic Skrevet 21. mars 2004 Del Skrevet 21. mars 2004 Du har nok brukt mer penger på rensemiddel, enn nye slanger ville koste. Slik misfarging du har, består ikke av noe innvendig belegg, men farge som er absorbert av slangen. Det er kun lang tids bleking som kan fjerne noe slikt, og det kan være uheldig for slangen. Kjøp nytt er mitt tips. Lenke til kommentar
rvenes Skrevet 29. desember 2005 Del Skrevet 29. desember 2005 Litt gammal topic, men blir slangene reine så blir vel også kjøleblokkene reine, sånn sett kan det vere smart og få slangene reine også. Lenke til kommentar
Aes456 Skrevet 29. desember 2005 Del Skrevet 29. desember 2005 Hva er bra å rense blokkene med? Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 29. desember 2005 Del Skrevet 29. desember 2005 Hva er bra å rense blokkene med? 5352868[/snapback] Radiatorrens er en bra løsning. Kaffetrakterrens kan funke også. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå