no_remorse Skrevet 20. mars 2004 Del Skrevet 20. mars 2004 (endret) Noen som har en kode for bakgrunnsmusikk. Kravet er at den validerer i XHTML 1.0 transitional. Vennligst ikke kom me innlegg som sier at bakgrunnsmusikk er irriterende. (lager start og stopp knapp) Endret 20. mars 2004 av no_remorse Lenke til kommentar
haugsand Skrevet 20. mars 2004 Del Skrevet 20. mars 2004 Flash må vel være det beste alternativet. OG: Hvis du trenger attributer eller element som ikke er valid i xhtml 1.0, er det bedre å gå ned et hakk, enn å lage en hack. Lenke til kommentar
no_remorse Skrevet 20. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 20. mars 2004 Flash må vel være det beste alternativet. OG: Hvis du trenger attributer eller element som ikke er valid i xhtml 1.0, er det bedre å gå ned et hakk, enn å lage en hack. hehe.. Har tenkt på flash ja, men kan absolutt ingenting om det.. Søkte på hotscripts.com men fant ikke noe interessant. Lenke til kommentar
enden Skrevet 20. mars 2004 Del Skrevet 20. mars 2004 Kan jeg få spørre hvorfor det er så viktig med bakgrunnsmusikk? Lenke til kommentar
dms Skrevet 21. mars 2004 Del Skrevet 21. mars 2004 Vennligst ikke kom me innlegg som sier at bakgrunnsmusikk er irriterende. Bakgrunnsmusikk er j****g irriterende Jeg håper at slikt ikke lenger er en del av standarden, men hvis du absolutt må ha det er vel Flash en vei å gå. Lenke til kommentar
no_remorse Skrevet 21. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 21. mars 2004 Kan jeg få spørre hvorfor det er så viktig med bakgrunnsmusikk? Egentlig ikke, for det har ikke noe med saken å gjøre. Men grunnen er at det kan hende -noen- synes det er Ettersom flesteparten synes det er , lager jeg det slik at det står av når man kommer inn på siden Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå