whom Skrevet 20. mars 2004 Del Skrevet 20. mars 2004 Jeg har ødelagt cd-keyen min ved å legge den inn i steam, men d klikket å måtte legge det inn på nytt! Kan jeg gjøre noe for å få igjen cd-keyen min så jeg kan spille over steam? Pliz sva fort! Urolig gutt som vill spille Counter Strike over steam! Lenke til kommentar
Blib Skrevet 20. mars 2004 Del Skrevet 20. mars 2004 Lese på HL-pakken din? Uansett så leste jeg noe om at Steam lagrer keyen din på emailen eller noe. har du prøvd å logge deg på igjen? Blib - som ikke er helt sikker på om han forstod spørsmålet :/ Lenke til kommentar
whom Skrevet 20. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 20. mars 2004 Jeg har prøvd det, men jeg får bare registrert koden en gang og da er cd-keyen ødelagt! Jeg lurer på om foreksempel det går å slette cd-keyen fra internett og legge den inn på nytt? Lenke til kommentar
whom Skrevet 20. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 20. mars 2004 Jeg trenger svar fort for jeg er på lan og skal spille over steam! Lenke til kommentar
whom Skrevet 20. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 20. mars 2004 Jevel, kan du hjelpe meg? Lenke til kommentar
Plomma2 Skrevet 20. mars 2004 Del Skrevet 20. mars 2004 Først: *kremt*bump*kremt* Så: tror ikke helt jeg skjønte spørsmålet, men du må få en mail med en verdifikasjons nøkkel før du kan bruke steam igjen.. Tror jeg Lenke til kommentar
whom Skrevet 20. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 20. mars 2004 det er ikke det jeg mener, for jeg mener at cd keyen som du skal skrive inn på steam når du skal spille over internett har jeg brukt en gang og da klikket steamen min, etter det måtte jeg laste det ned på nytt, Da lurte jeg på om det var en måte jeg kan få cd-keyen tilbake å bruke den selv!? Lenke til kommentar
Blib Skrevet 20. mars 2004 Del Skrevet 20. mars 2004 Hvordan i svarte kan du reinstallere CS på PCen etter formatering da? Det finnes nok en eller annen logisk måte ett eller annet sted. Og bumping er IKKE tillatt, uansett hvor mye på LAN du sitter dessverre. Ikke la det skje igjen Lenke til kommentar
Plomma2 Skrevet 20. mars 2004 Del Skrevet 20. mars 2004 Få cd-keyen din tilbake fra hvor? Lenke til kommentar
whom Skrevet 20. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 20. mars 2004 jeg har ikke formatert den jeg skal bare ha cd-keyen tilbake på en måte? Har du en cd-key jeg kan bruke? Lenke til kommentar
whom Skrevet 20. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 20. mars 2004 Fra der den ble registrert! Lenke til kommentar
whom Skrevet 20. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 20. mars 2004 har noen noen svar til meg? Jeg er desperat! Lenke til kommentar
Plomma2 Skrevet 20. mars 2004 Del Skrevet 20. mars 2004 Og bumping er IKKE tillatt, uansett hvor mye på LAN du sitter dessverre. Ikke la det skje igjen Blib er vis, følg hans ord. Forklar meg _hvorfor_ du vil ha den tilbake? Skjønner egentlig ikke problemet Lenke til kommentar
DevN Skrevet 20. mars 2004 Del Skrevet 20. mars 2004 (endret) 56 minuttet: Deuz poster. 58 minuttet: Deuz poster. 59 minuttet: Deuz poster. Herregud da mann, har du mensen? Hva er problemet? Du har angitt cd-keyen, men ikke angitt brukernavn og passord? Noen annen forklaring finner ikke jeg. Norsk neste gang kanskje? EDIT: Altså når man legger inn Steam skriver man inn nøkkelen som bindes til en e-post adresse, hvor man senere logger inn vha e-post adressen og passordet man skrev. Men så vidt jeg husker bekrefter man dette ved å følge en link man mottar i en e-post like etterpå. Hvis det ikke bli fullført forrige gang, legg nøkkelen og e-post adressen inn på nytt. Endret 20. mars 2004 av zalo Lenke til kommentar
yeaaaaaah Skrevet 20. mars 2004 Del Skrevet 20. mars 2004 Men så vidt jeg husker bekrefter man dette ved å følge en link man mottar i en e-post like etterpå. Dette tror jeg ikke man trenger å gjøre, jeg gjorde i hvertfall ikke det. Lenke til kommentar
eaXoN Skrevet 20. mars 2004 Del Skrevet 20. mars 2004 ikke helt sikker på hva dette går ut på, men når du registrerete deg første gang med cd-key en din er det bare å logge inn på samme e-post adresse. Ingen ting som er ødelakt Lenke til kommentar
DevN Skrevet 20. mars 2004 Del Skrevet 20. mars 2004 ikke helt sikker på hva dette går ut på, men når du registrerete deg første gang med cd-key en din er det bare å logge inn på samme e-post adresse. Ingen ting som er ødelakt Joda, min Steam er 'ødelakt', jeg mener ødelagt. Vel vel, skal grine litt for det, så skal jeg sitte på fanget til mamma, så skal jeg prøve mer, og begynne forifra hvis det ikke hjelper. "Steam is temporarily unavailable, please try later", uten noe spmtegn, men ser ikke ut som det skal være noe mer etter der. Lenke til kommentar
Elyas Machera Skrevet 20. mars 2004 Del Skrevet 20. mars 2004 Grunnen til bumpinga var at Deuz "lånte" ut kontoen til noen andre, så det var ikke ham selv som gjorde det... Lenke til kommentar
whom Skrevet 22. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 22. mars 2004 Elyas Machera har helt rett! Har aldri sett makan til skriving i mitt liv. Han som skulle låne kontoen sa at han bare skulle ha et lite uskyldig innlegg om hans lille steam problem. Så jeg må bare beklage at jeg var så dum å låne ut kontoen til noen som begynte med pc spilling for 2 måneder siden. Må bare legge til at etter min mening burde det ikke være lov å gå på lan hvis ikke man vet såpass som hva fps er! Lenke til kommentar
chokke Skrevet 22. mars 2004 Del Skrevet 22. mars 2004 brukernavnet på steam er mailen din, det "vennene" dine ser endrer du på underveis og du kan ALLTID bytte det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå