Athlon Power Skrevet 25. mars 2002 Del Skrevet 25. mars 2002 Pleier det og være folk som drar alene på TGeller har alle crew? BobboZ Lenke til kommentar
b-real Skrevet 26. mars 2002 Del Skrevet 26. mars 2002 Quote: Athlon Power skrev (2002-03-25 21:05):Pleier det og være folk som drar alene på TGeller har alle crew?BobboZ Det er vel sikkert noen som drar alene, men hvor harry kan ikke det være? Å bli sittende helt alene i en gendigen sal med +3000 personer er vel ikkje helt ideelt. Lenke til kommentar
DrDoogie Skrevet 26. mars 2002 Del Skrevet 26. mars 2002 Quote: On 2002-03-26 01:27, B|Real skrev: Quote: Athlon Power skrev (2002-03-25 21:05): Pleier det og være folk som drar alene på TGeller har alle crew? BobboZ Det er vel sikkert noen som drar alene, men hvor harry kan ikke det være? Å bli sittende helt alene i en gendigen sal med +3000 personer er vel ikkje helt ideelt. ... saa i en sal med 3000+ personer, vil du si det er mulig aa sitte alene? mvh DrHarry Lenke til kommentar
Mr.Hassan Skrevet 26. mars 2002 Del Skrevet 26. mars 2002 Hei B|Real! Da kan ein no bli kjendt med dei som ein sitter ved siden av.. :wink: Lenke til kommentar
A_B_C_D_E_F Skrevet 26. mars 2002 Del Skrevet 26. mars 2002 Herre gud da, det er jo ikke sikkert alle har data venner eller er med i ett "crew", så jeg tror nok de t er noen som reiser alene. Jeg har ikke vært på TG , og jeg tror ikke jeg kommer til å reise dit noen gang heller.. Kan ikke tror det er noen som reiser dit alene og ikke får noen nye "venner", da må dem være jævlig asosial av seg. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 26. mars 2002 Del Skrevet 26. mars 2002 Quote: Mr.Hassan skrev (2002-03-26 08:15):Hei B|Real!Da kan ein no bli kjendt med dei som ein sitter ved siden av.. :wink: Joda, men det er da absolutt å anbefale å sitte sammen med kjentfolk på et LAN, uansett hvor stort det er. Lenke til kommentar
Athlon Power Skrevet 26. mars 2002 Forfatter Del Skrevet 26. mars 2002 Skulle egentlig reise med kjentfolk men alle sammen har bestillt biletter dagen msalget staret. Har muligheten til og fikse en bilett et helt annet sted men er litt i tvil om jegs kal gidde når alle venna mine sitter i andre siden av hallen. BobbOZ Lenke til kommentar
Mr.Hassan Skrevet 26. mars 2002 Del Skrevet 26. mars 2002 Hei! Eg har brukt å sitte uten kjendt folk sjølv om eg kjenner mange som skal på Tg.Synest det er kjekt å treffe andre folk.. Det har gått greit til no.. Eller dvs ein gang var det ein "fjortis" (ikkje ta det ille opp)som var visa vis meg..(på andre siden av bordet...)Som trudde han hadde mykje peiling på musikk og annlegg..Han hadde med seg ein bass forsterkar som han hadde kopla til pcén..Han spilte konstant høg musikk..Og det einaste ein kunne høre var donk,donk,donk...(bass lyd..).Ein hørte ikkje noko anna av sangen.. Elles før ein begynte med plass registrering kunne ein "bare" velge kva område ein ville sitte på.. Da havna eg på eit hjørne..Det var veldig kjekt at det gjekk folk forbi meg heile tida..Not.. :wink: Lenke til kommentar
Xell Skrevet 26. mars 2002 Del Skrevet 26. mars 2002 Quote: Athlon Power skrev (2002-03-26 12:57):Skulle egentlig reise med kjentfolk men alle sammen har bestillt biletter dagen msalget staret. Har muligheten til og fikse en bilett et helt annet sted men er litt i tvil om jegs kal gidde når alle venna mine sitter i andre siden av hallen.BobbOZ vet ikke helt om jeg skjønner problemstillinga di. Hvis man skal reise sammen med mange andre er det jo ikke noe problem å fixe så man får sitt sammen, hvis man ikke drøyer alt for lenge med å registrere plass. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå