lillefinger Skrevet 20. mars 2004 Del Skrevet 20. mars 2004 (endret) hvorfor må man ha maskeringsteip når man skal skjære i kabinett eller plexi?? hvodan får man rydda opp i ledningene til viftene og slikt?? ##Topic har blitt endret av moderator. Vennligst prøv bedre neste gang - Blib## Endret 20. mars 2004 av Blib Lenke til kommentar
SpecialUnit69 Skrevet 20. mars 2004 Del Skrevet 20. mars 2004 man "MÅ" ikke ha maskeingsteip, men det er greit hvis du skulle klare å lage riper eller hakk i plexi'n..... Hvis du vil "rydde" i kabinettet så kjøper du kabelstrømper og trer disse på ALLE kabler i kassa....da blir det ryddig, og luftstrømmen fra viftene blir jevnere Lenke til kommentar
Lurre Skrevet 20. mars 2004 Del Skrevet 20. mars 2004 Se her for hvordan du gjemmer ledninger er flere tips der. Lenke til kommentar
LarsFromasj Skrevet 20. mars 2004 Del Skrevet 20. mars 2004 SOm jeg skreiv i den andre topicen Lurre linka til; STRIPS... strips er din venn. Bruk så mange du klarer og trenger. Det er mycket lettvint. F,eks i mitt tilfelle så har PSU'en MANGE kabler jeg ikke trenger... disse har jeg surret sammen og stripsa fast under CD-ROM'en. Kabelsamlere er også greit... har brukt en sånn en også der alle kablene ut fra PSU ligger inni. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå