bleidd Skrevet 23. mars 2004 Del Skrevet 23. mars 2004 Det er cd-key som blir bannet (eller Steam ID som det heter nå). Man blir autobannet for dette: * 10 kills på et game (av og til kan man spille opp mot 14). * 7 kills på rad uten å dø (speedtrap kaller de det). * Cheating. De to første blir man bannet ca en uke for, og kun på den ene serveren. Cheating blir man bannet på alle deres servere for, men jeg vet ikke hvor lenge. UK2 sine nybegynner-servere syns jeg er et meget fint konsept. Selv om disse nybegynner-serverne egentlig flommer av gode folk da, som bare tar en RETRY nå de kommer opp i 9 kills. Jeg er selv fersk i spillet, og har ikke sjans på servere fulle av gode folk. Ja til fersking-kamper! Lenke til kommentar
DevN Skrevet 23. mars 2004 Del Skrevet 23. mars 2004 Det er cd-key som blir bannet (eller Steam ID som det heter nå). Man blir autobannet for dette: * 10 kills på et game (av og til kan man spille opp mot 14). * 7 kills på rad uten å dø (speedtrap kaller de det). * Cheating. De to første blir man bannet ca en uke for, og kun på den ene serveren. Cheating blir man bannet på alle deres servere for, men jeg vet ikke hvor lenge. UK2 sine nybegynner-servere syns jeg er et meget fint konsept. Selv om disse nybegynner-serverne egentlig flommer av gode folk da, som bare tar en RETRY nå de kommer opp i 9 kills. Jeg er selv fersk i spillet, og har ikke sjans på servere fulle av gode folk. Ja til fersking-kamper! Haha, lyst å spille 1on1? Kult å sjekke hvor lett en fersking kan eie meg. Begynte å spille mens 1.5 var pop, husker ikke noe nøyaktig tidspunkt, men har ikke spilt aktiv heller, noen mnd uten CS, så på igjen, og nå er jeg nede i noen timer uka. Holder et minimum da (skills), men var bedre en gang før i tiden, da jeg klarte å rocke public servere. Nå går det bare mer og mer ned. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå