Gå til innhold

Nikon Coolpix 995

Gjest mafister

Anbefalte innlegg

Gjest mafister

Noen som har erfaringer med dette , jeg synes det så noe merkelig ut på bilde .

Hva bør jeg velge dette eller Canon S40 ?.

Og hva er dette , og hvor kan jeg finne evt bilde/info :

Nikon fjernbetjeningskabel

til Coolpix 995 - 1195 kr ???

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest mafister

Det er vel ikke særlig stor forskjell på 4.1 pix og 3,37 Pix , hvis du er bare en vanlig amatør ?

Og hvordan ser det ut i virkeligheten , ser veldig stort og uhamslig ut på bilde ?

Lenke til kommentar

Coolpix 995 er temmelig stort. Nybegynnere flest vil nok synes at S40 er enklere å bruke, og dette er også langt lettere å ha med seg.

Bildekvaliteten på begge er meget god, oppløsningen er høyere på S40, men Coolpix 995 har kraftigere zoom. Coolpixen har også mye bedre macrofunksjon.

MLW

Lenke til kommentar
Gjest mafister

Jeg tror det er mulig å bruke denne fjernutløser til , 995 også , selv om jeg ikke har vært borti Nikon før , men de ser ganske like ut .

Det er sikkert noen her så vet om fjernutløsern virker til 995 , Skarsk vet det sikkert ?

Lenke til kommentar
Gjest mafister

Tror jeg kjøper dette , selv om jeg ikke har særlig erfaring med digitalkamera , men fjernutløser og optisk zoom er noe av det viktigeste til mitt bruk .

Hva er det jeg bør kjøpe ekstra , Compact Flash Ram, 128Mb , bør jeg vel kjøpe i tillegg er det mer jeg bør ha oppladbare batterier og batterilader er vel med i pakken ?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...