reybr Skrevet 20. mars 2004 Del Skrevet 20. mars 2004 Skal sette opp trådløst nett hjemme og har da sett etter en bra trådløs router. Fant denne hos Komplett og synes det ser ut som en flott liten sak (Skal vel også si at jeg synes utformingen av boksen var flott. Estetikk er viktig ). Noen som har vært borti denne og kan fortelle om de er fornøyd med den, eller komme med andre anbefalinger. Lenke til kommentar
spaktacus Skrevet 20. mars 2004 Del Skrevet 20. mars 2004 Ja , jeg har ganske nettop anskaffet meg denne+ EZconnect 54Mbps trådløst kort. Jeg må da si meg fornøyd med den så langt, men jeg har ikke testet med printserver. Jeg har imidlertid problemer med at forbindelsen kuttes når jeg prøver å skrive ut via en annen maskin.(av og til). Vet ikke ennå hva det kommer av,det er sikkert bare noe jeg har gjort/ikke gjort. Ellers er den krute go` Lenke til kommentar
reybr Skrevet 22. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 22. mars 2004 Jeg har imidlertid problemer med at forbindelsen kuttes når jeg prøver å skrive ut via en annen maskin.(av og til). Vet ikke ennå hva det kommer av,det er sikkert bare noe jeg har gjort/ikke gjort. Takk for svar Har du prøvd med den siste firmware oppgraderinga? (Re: Printproblem) Og hvordan virker routeren ved stor belastning? Lenke til kommentar
spaktacus Skrevet 22. mars 2004 Del Skrevet 22. mars 2004 Jeg skal prøve med ny firmware, men er ikke hjemme akkurat nå. Leste at det var en som hadde prøvd det med stor suksess. Når det gjelder store datamengder er det litt vanskelig å si før jeg har fått orden på sakene, men det funket å se på film fra en annen maskin trådløst. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå