Fryzer Skrevet 20. mars 2004 Del Skrevet 20. mars 2004 Vil gjerne kunne spille av filmer på min SX1, men hvilket program bruker jeg for å konvertere filmklippene til et format som mobilen vil godta? Lenke til kommentar
Blib Skrevet 20. mars 2004 Del Skrevet 20. mars 2004 Bruk programmet "Smartmovies" vel? Er en tråd om det som jeg har linket til i anbefalingen min i stickytråden i mobilforumet... Eller du kan bare lese den her: http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=215793 Lenke til kommentar
Fryzer Skrevet 20. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 20. mars 2004 Leste inne på den tråden, men jeg skulle gjerne ha hatt et program som konverterer til .3gp er det noen som kan gi meg en link til et slikt et? Lenke til kommentar
Tommy Angelo Skrevet 21. mars 2004 Del Skrevet 21. mars 2004 Nokia Multimediaconverter. Gratis hos nokia men du må registrere deg for å få reg kode. Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 22. mars 2004 Del Skrevet 22. mars 2004 Jeg har et program som konverterer til .rm-filer.. Jeg tror det er enklere å gjøre det... Lenke til kommentar
Paranoid Skrevet 22. mars 2004 Del Skrevet 22. mars 2004 Hvorfor ikke bruke PacketVideo som fulgte med på Cd'en til telefonen? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå