ballemann Skrevet 20. mars 2004 Del Skrevet 20. mars 2004 har tenkt å kjøpe en sånn, hvordan kobler jeg den for at den skal virke? mvh ballemann Lenke til kommentar
razer Skrevet 20. mars 2004 Del Skrevet 20. mars 2004 Du kobler + til gul & - til svart Lenke til kommentar
ballemann Skrevet 20. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 20. mars 2004 Du kobler + til gul & - til svart men hvor er -\+ ? gidder du å tegne et bilde elns? mvh ballemann Lenke til kommentar
razer Skrevet 20. mars 2004 Del Skrevet 20. mars 2004 Umuligt å si noe utifra de bildene der, vil tro at det står + & - på selve sigarettenneren eller noe sånt, det bør iallfall stå. bestill og prøv Det er 12volt likestrøm så det går. Men den trekker ganske mye strøm, så du burde sjekke om strømforsyningen takler den. Lenke til kommentar
ballemann Skrevet 20. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 20. mars 2004 vel, jeg regner med at det går, siden den er på 12v? eller? Lenke til kommentar
Nitromarsjipan Skrevet 20. mars 2004 Del Skrevet 20. mars 2004 12v er på den røde som går ut av midten, jord (0v) er på metall kapslingen. Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 20. mars 2004 Del Skrevet 20. mars 2004 + og - spiller egentlig ingen rolle på en sigarett-tenner. Men det er mest hensiktsmessig å ha - (minus) på selve tenneren, og pluss på ledningen i midten. Lenke til kommentar
Nitromarsjipan Skrevet 20. mars 2004 Del Skrevet 20. mars 2004 Hvis du en gang finner på å putte noe annet i uttaket så er det litt drit å måtte koble om, og er det veldig vanskelig å koble riktig med en gang? Lenke til kommentar
ballemann Skrevet 21. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 21. mars 2004 Hvis du en gang finner på å putte noe annet i uttaket så er det litt dritå måtte koble om, og er det veldig vanskelig å koble riktig med en gang? den skjønte jeg ikke helt? koble om igjen for å ha noe annet der? Balle Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 21. mars 2004 Del Skrevet 21. mars 2004 den skjønte jeg ikke helt? koble om igjen for å ha noe annet der? Balle Hvis du f.eks. skal kople til en mobil-lader så må du kople slik at pluss kommer nede i midten av sigarettenner-uttaket og minus rundt ytterst. Lenke til kommentar
ballemann Skrevet 21. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 21. mars 2004 ahhh, det blir for slitsomt, tror jeg dropper hele ideen, selv om det hadde vært fett, tent seg en røyk med pc'en, eller lada laptop\mobil osv. Men akk ja, for mye styr til at jeg gidder å gjøre det... Ballemann Lenke til kommentar
Li1 Skrevet 21. mars 2004 Del Skrevet 21. mars 2004 Kjøp den her da vel siggtenner Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 21. mars 2004 Del Skrevet 21. mars 2004 (endret) ahhh, det blir for slitsomt, tror jeg dropper hele ideen, selv om det hadde vært fett, tent seg en røyk med pc'en, eller lada laptop\mobil osv. Men akk ja, for mye styr til at jeg gidder å gjøre det... Ballemann Den røde ledningen kobler du mot den gule ledningen på en kontakt fra PSU. Så tar du en lednining fra den svarte på kontakten til kontakten på metallet på tenneren.. Vanskeligere er det ikke Endret 21. mars 2004 av Morpheus^ Lenke til kommentar
ballemann Skrevet 21. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 21. mars 2004 Kjøp den her da vel siggtenner dyr + at den tar opp en hel 5,25" plass. og det vil jeg ikke Lenke til kommentar
icer Skrevet 21. mars 2004 Del Skrevet 21. mars 2004 Kjøp den her da vel siggtenner Hehe, diggbar... Har ikke tenkt på at jeg kunne sette på askebeger også sammen med sig. tenneren, nytt sløyd prosjekt ... Jeg har sig. tenner på maskinen min, jeg koblet + i midten og - på kanten. Jeg kan lade mobilen min med den, men det er et h.... å få laderen til å få kontakt, noe gærnt med den.... Lenke til kommentar
hvalfangeren Skrevet 21. mars 2004 Del Skrevet 21. mars 2004 for to uker siden så startet jeg en heeelt lik post balleman!!! fikk svara mine jeg... ps: strøm er apere og du må sjekke hvor mye ampere psu din drar... Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 21. mars 2004 Del Skrevet 21. mars 2004 for to uker siden så startet jeg en heeelt lik post balleman!!! fikk svara mine jeg... ps: strøm er apere og du må sjekke hvor mye ampere psu din drar... Nei. Han må sjekke hvor mange ampére PSU'en kan gi. Lenke til kommentar
hvalfangeren Skrevet 23. mars 2004 Del Skrevet 23. mars 2004 for to uker siden så startet jeg en heeelt lik post balleman!!! fikk svara mine jeg... ps: strøm er apere og du må sjekke hvor mye ampere psu din drar... Nei. Han må sjekke hvor mange ampére PSU'en kan gi. ååååååååå.... du tok pointe da... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå