cwerner Skrevet 20. mars 2004 Del Skrevet 20. mars 2004 (endret) Hei! Jeg har drevet i den siste uken å laget en film fra et lan jeg var på forrige helg, den består av klipp fra WebCamera og cs-demoer Problemet er at når jeg skal lagre filmen som en video, så får jeg bare en feilmelding om at enten så mangler det noen filmer/bilder/sanger som er brukt i filmen, ellers så er ikke det stedet jeg saver den til ikke tilgjengelig, eller at jeg ikke har nok plass på harddisken! Jeg har prøvd å lagre den forskjellige steder, i forskjellige størrelser, og på cd... og jeg har også sett igjennom filene for å sjekke at ingenting mangler. det er også nok plass på harddisken men jeg får bare samme meldingen hele tiden. jeg har brukt MovieMaker før å lagd filmer før, og da har det funka helt fint! Jeg trenger virkelig hjelp! Jeg må bli ferdig med denne filmen! På forhånd takk! Endret 20. mars 2004 av SwEEt^AmbEr Lenke til kommentar
div_ Skrevet 24. mars 2004 Del Skrevet 24. mars 2004 (endret) dumt spørsmål. men har du win xp, og kanskje disse filene er under et annt brukernavn, i en mappe som ikke er tilgjengelig for deg? feks: 2 brukere bruker samme pc, med 2 forskjellige brukernavn.... eller har du forandret brukernavn, så har noen mapper ikke fått med seg forandringen.. Endret 24. mars 2004 av div_ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå