Gå til innhold

Tre nye fisker for prisen av en!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kritikk hadde vært fint, selfølgelig!

Har eksperimentert litt med å ha forskjellige stylesheets for browsere, og dere som kun ser tekst har sikkert slått av javascript.

Uansett, klikk her for å se den med stylesheet. Ser rar ut i Opera, header er 1px forskjøvet, men skal være perfekt i IE.

Lenke til kommentar
' date='20/03/2004 : 21:36'] Har eksperimentert litt med å ha forskjellige stylesheets for browsere, og dere som kun ser tekst har sikkert slått av javascript.

Nope ;)

Har ikke slått av JS, og det var bare en av de som ikke funket

Lenke til kommentar

Laksen!

• Morsomt med en grønn side, er få av dem.
  • » blir for meg en punktmerking, og da bør de stå rett over hverandre vertikalt. Menyen er høyrestilt og da ser det rart ut for min del. Hva med å bytte om, altså home », kanskje speilvende »
  • Headermeny er som regel ikke en bra løsning. De hører egentlig ikke sammen, skal kun passe i en helhet. Det blir som å sette armer der bena skal og motsatt. Ville lagd en header på toppen og satt menyen på siden. Headeren er som regel starten på en side, og en side starter ikke øverst til høyre.
  • Det ble i grunn litt tomt på venstresiden. Så lenge det ikke er en arabisk side, hvor de vel leser fra høyre til venstre, så kan det være en fordel å ha noe viktig på venstresiden som veier opp for høyresiden.
  • Siden ble litt for fin, altså, du mangler noe som frisker den opp og ikke gjør den så kjedelig. Den er egentlig fin, men det blir som ei som synger sukkersøtt. Det er pent å høre på, men blir kjedelig i lengden. Få inn noen kontraster!
  • Ellers en fin side, noe som sa meg at dette var en knarkeside, men sikkert bare innbildning. :ermm:

Torsken!

• Kjedelig header.
  • Igjen så tar høyrestilt meny seg dårlig ut, selv om selve menyen er på venstre side.
  • Veldig tynne sider du lager, mulig den passer perfekt for 800x600, har ikke sjekket, men de virker da veldig tynne...
  • Main Menu og Placeholder text kunne kanskje vært på samme høyde?
  • Et litt kjedelig utgangspunkt for en side, men du har fått mye ut av den. :thumbup:

Seien!

• Det går vel tre slike sider i bredde på laveste oppløsning? ;) Den ble med andre ord for tynn for min del.
  • Beste headeren av de tre alternativene, men likte helheten på nummer 1 best.
  • Kanskje midtstille siden horisontalt? Den blir veldig klistret inntil venstresiden når den er så liten.
  • Mangler en footer, altså en fin avslutning på siden.
  • Kan bli litt slitsomt å lese teksten hvis det er mye av den. En tanke bedre kontrast mellom tekst/bakgrunn...?
  • Likte den lille detaljen på venstresiden, helt til pilene kom. Skal det forestille noe? Så ut som et våpen... ;)

Som sagt, likte nummer 1 best, grunnet at den hadde det beste helhetsinntrykket. :w00t:

Ble jo rene særoppgaven dette, håper du får brukt for det :blush:

Endret av Sigmoideus
Lenke til kommentar

Polert:

Merkelig at nr 2 ikke funker. Nr 3 er designet til en weblog, og noen liker webloggene sine _veldig_ smale. De om det. Jeg gjør bare det jeg blir bedt om. :D

Er forøvrig også mest fornøyd med laksen, siden det er min egen side, og grønt er skjønt. :w00t:

Lenke til kommentar
' date='20/03/2004 : 22:39'] Polert:

Merkelig at nr 2 ikke funker. Nr 3 er designet til en weblog, og noen liker webloggene sine _veldig_ smale. De om det. Jeg gjør bare det jeg blir bedt om. :D

Dårlig ordbruk fra min side. Med "funka ikke for meg", mener jeg at den jeg ikke likte den. My bad.

Nr3 synes jeg var for smal, enten andre likte den eller ikke. Det er min mening.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...