Gå til innhold

Pc'en stopper plutselig,Hk feil..tror jeg,Dusør!


Nikkor

Anbefalte innlegg

Men du kan prøve å koble om på ledningene til harddiskene Slik at de får hver sin. Og ingen Cd rom ol. Det kan være en av kretsene der inni er blitt svidd av.

 

OG PS: Ikke lek oppi en LIVE PSU. Det gjør jævlig vondt om du ikke dauer av det også. Har litt erfaring med 230v maskiner. Sukk :whistle:

Skal prøve :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Fikk kjøpt ny Psu nå :D

(Chieftech 360watt,150+ porto)

Hvor kjøpte du den, Nikkor? Har trøbbel selv, som jeg mistenker min Q-tec PSU for... :roll:

Fikk tilbud på, på en brukt :)

 

Edit: Fåttilbud på en Aopen psu 250watt, til 100kr også.

Hvem skal jeg ta?

Endret av Nikkor
Lenke til kommentar

Oppdatering: Det var faktsik ikke PSU det var noe feil med!

Kjøpte enn 400watts psu i dag, og ingen forkskjell.

Tok da ut hk'et for og se på det, og ser jeg har lagd en ripe, slik at jeg kan se metallet..så det er nok litt dypt...

 

 

Hvertfall nytt hk er bestilt ;)

Finner ut at det i tillegg har blitt noe feil med Psu, ja da dør jeg!

Lenke til kommentar
Gjest QbeC-

hehe Nikkor. åsen klarte du dette......

 

Hadde samme problem en gang i tia. Klarte å dunke et skrujern borti HK slik at det kom en SVÆR ripe rett over en hvit strek. Så noen min seinere, så klarte jeg å miste en skrue inn i PSU. Men jeg tok skruen ut med en gang.

 

Det høres ut som om det er PSU som er føkka her. Test med en annen. Vist ikke det funker, så send inn HK til test et sted.

 

Noen som har tenkt på at dette kansje kan være CPU som er føkka......

Har etter det skjedde nemelig opplevd rare ting med CPU (At den slår seg av etter få min. At den ikke klare å kjøre på standard frekvens osv)

 

Test noe av dette du. Kan neste garantere at det er PSU som det er noe galt med her. Men kan likesåmen være HK

 

S:T:A:N:D

Endret av S:T:A:N:D
Lenke til kommentar
Fikk kjøpt ny Psu nå :D

(Chieftech 360watt,150+ porto)

Samme som jeg bytta til nå da, Nikkor. Ikke vanskelig å merke tyngdeforskjellen på Chieftec og Qtec nei....

Problemet mitt er jo like ille for det, men merka en ørliten forskjell, og sa til de jeg kjøpte kabinettet av at Qtec'en var for ustabil og fikk den Chieftec'en jeg fikk låne til å teste med.... :thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...