Bamse_ Skrevet 20. mars 2004 Del Skrevet 20. mars 2004 Da skulle dere fått en rose hver Klar over hvor mye en rose koster ;P Men kan egentlig ikke se at de hakkene treffer noenting..Eneste er den ene hvite streken der? veit ikke helt om den treffer eller ikke jeg? Prøv med en ny PSU så får du i hvertfall funnet ut om det er den eller ikke Lenke til kommentar
HolgerL Skrevet 20. mars 2004 Del Skrevet 20. mars 2004 Det er snakk om en 300wats Qtecs psu dette Tror kanskje du får en ny en for ca. 30 kroner Lenke til kommentar
Nikkor Skrevet 20. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 20. mars 2004 Hehe, noe er støv også fordi den jeka cpu viften er så vanskelig og få av. Tror jeg kjøper Denne,er den noe tess da? Lenke til kommentar
Bamse_ Skrevet 20. mars 2004 Del Skrevet 20. mars 2004 Hvorfor ikke bare gå for en mist fra microplex elns? Lenke til kommentar
Nikkor Skrevet 20. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 20. mars 2004 (endret) Fordi jeg har akkurat 0kr nå. Og den psu'en der til 200 kr, kommer jeg ikke til og få råd til på flere uker uannsett... Så det blir og sitte med den bærbare til jeg får penger fra banken(2uker til) Endret 20. mars 2004 av Nikkor Lenke til kommentar
Bamse_ Skrevet 20. mars 2004 Del Skrevet 20. mars 2004 Jobb er fint? Tjener mellom 3-5k månden jeg, da sitter jeg på rumpa og gjør omtrent ingenting Lenke til kommentar
Nikkor Skrevet 20. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 20. mars 2004 Var det ikke du som solgte de "Mr Music Hits"? Jeg bestilte de 1 gang fordi det var en gratis cd eller noe, og når får jeg nå cd i posten hver uke, wtf? Dette var Oftopic. Jobb hadde vært fint ja... Lenke til kommentar
fAight Skrevet 20. mars 2004 Del Skrevet 20. mars 2004 Nikkor: Den feilmeldingen du får underoppstart er et typisk tegn på ustabil spenning i hk'et. Har erfart det selv. I mitt tilfellet var det hk'et som ikke klarte å gi/fordele nok/jevn spenning til cpu'en. Lenke til kommentar
Nikkor Skrevet 20. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 20. mars 2004 (endret) Og det vil si at det kanskje ,er hk det er noe feil med? Endret 20. mars 2004 av Nikkor Lenke til kommentar
HolgerL Skrevet 20. mars 2004 Del Skrevet 20. mars 2004 Av "ripe i HK" og "skrue i PSU" vil jeg si at PSU'en er mest føkka. Lenke til kommentar
Nikkor Skrevet 20. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 20. mars 2004 (endret) Da bestiler jeg Psu Trenger uannsett en ny en, får en A64 inn i huset Endret 20. mars 2004 av Nikkor Lenke til kommentar
HolgerL Skrevet 20. mars 2004 Del Skrevet 20. mars 2004 Hvor ble det av avataren din egentlig Nikkor? Lenke til kommentar
Nikkor Skrevet 20. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 20. mars 2004 Var den fin? Den kommer, hjemmesiden min ble bare litt ødelagt. Lenke til kommentar
fAight Skrevet 20. mars 2004 Del Skrevet 20. mars 2004 Mente bare at den feilmeldingen er ganske typisk hvis det er ustatbilitet i systemet. Det være defekt psu eller hk. For meg var det hk'et, hos andre er det psu'en. Hos deg tror jeg også at det er psu'en din som er ødelagt. Anbefaler deg å teste psu'en i en annen maskin først. Så du er helt sikkert på at det er den... Lenke til kommentar
Nikkor Skrevet 20. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 20. mars 2004 Hehe okey, juppsann skal gjøre det Skal ned til en kamerat nå, og se om jeg er så heldig og få låne en ny psu Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 20. mars 2004 Del Skrevet 20. mars 2004 Kan nesten vedde penger på at en bane er ødelagt. Dvs. at du enten må lodde med VELDIG LITEN loddebolt, eller sende inn til rep. ahpadt Lenke til kommentar
Nikkor Skrevet 20. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 20. mars 2004 (endret) :/ Hvilken merke tenker du på da? Endret 20. mars 2004 av Nikkor Lenke til kommentar
sparks Skrevet 20. mars 2004 Del Skrevet 20. mars 2004 Gratulerer med å ødelegge noe.. Igjen nikkor Begynner å bli en god del ting du klarer å ødelegge.. Og gratulerer alle som har hjulpet med å lage off-topic spørsmål som "Hvor er avataren din", "MRX hva er jobben din?" osv.. Jeg støtter forslaget å starte opp CPU på det laveste som er stabil i et par min, sjekke PSU "verdier", eventuelt kjøre et tungt prog som feks Prime og sjekke hva som skjer med de verdiene.. Lenke til kommentar
Nikkor Skrevet 20. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 20. mars 2004 Skal gjøre det Hehe, har aldri ødelagt noe..alltid fått fikset det igjen... Men denne gangen ser det mørkt ut. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå