Gå til innhold

Pc'en stopper plutselig,Hk feil..tror jeg,Dusør!

Nikkor

Anbefalte innlegg

Da skulle dere fått en rose hver :love:

Klar over hvor mye en rose koster ;P

Men kan egentlig ikke se at de hakkene treffer noenting..Eneste er den ene hvite streken der? veit ikke helt om den treffer eller ikke jeg? Prøv med en ny PSU ;) så får du i hvertfall funnet ut om det er den eller ikke :thumbup:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Fordi jeg har akkurat 0kr nå.

Og den psu'en der til 200 kr, kommer jeg ikke til og få råd til på flere uker uannsett...

Så det blir og sitte med den bærbare til jeg får penger fra banken(2uker til) :(

Endret av Nikkor
Lenke til kommentar

Mente bare at den feilmeldingen er ganske typisk hvis det er ustatbilitet i systemet. Det være defekt psu eller hk. For meg var det hk'et, hos andre er det psu'en. Hos deg tror jeg også at det er psu'en din som er ødelagt. Anbefaler deg å teste psu'en i en annen maskin først. Så du er helt sikkert på at det er den...

Lenke til kommentar

Gratulerer med å ødelegge noe.. Igjen nikkor :) Begynner å bli en god del ting du klarer å ødelegge.. Og gratulerer alle som har hjulpet med å lage off-topic spørsmål som "Hvor er avataren din", "MRX hva er jobben din?" osv..

Jeg støtter forslaget å starte opp CPU på det laveste som er stabil i et par min, sjekke PSU "verdier", eventuelt kjøre et tungt prog som feks Prime og sjekke hva som skjer med de verdiene..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...