Muteki Skrevet 20. mars 2004 Del Skrevet 20. mars 2004 Jeg har lest et sted på forumet her om et program som hvis tempen på 9600XT kort og jeg vil gjerne vite hva det programmet heter! Kan noen si meg det? Jeg har et Sapphir Radeon 9600XT 256MB ram! Lenke til kommentar
supra Skrevet 25. mars 2004 Del Skrevet 25. mars 2004 Jeg har et sapphire 9600xt 128 kort, om du har installert driverene skal temperatur og klokkehastighet vises under - Egenskaper for skjerm -> Innstillinger -> Avansert -> Overdrive Lenke til kommentar
Muteki Skrevet 26. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 26. mars 2004 Men jeg har ikke overdrive( er det det man bruker til å klokke?? i så fall sp bruker jeg redline til å klokke mitt!!!), og jeg finner ikke temp på minne instillinger!!! Lenke til kommentar
BenSin Skrevet 26. mars 2004 Del Skrevet 26. mars 2004 Men jeg har ikke overdrive( er det det man bruker til å klokke?? i så fall sp bruker jeg redline til å klokke mitt!!!), og jeg finner ikke temp på minne instillinger!!! Installér Catalyst-drivere fra www.ati.com. Ikke bruk mer enn ett utropstegn / spørsmålstegn. Lenke til kommentar
Muteki Skrevet 27. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 27. mars 2004 Jeg har jo ATI Catalyst 4.2 og Contol panel! Men jeg finner ikke tempen Lenke til kommentar
TanglewoodD Skrevet 29. mars 2004 Del Skrevet 29. mars 2004 Jeg har et sapphire 9600xt 128 kort, om du har installert driverene skal temperatur og klokkehastighet vises under - Egenskaper for skjerm -> Innstillinger -> Avansert -> Overdrive Vet du hvor en kan se det samme, bare på 9800pro? Lenke til kommentar
baronKanon Skrevet 29. mars 2004 Del Skrevet 29. mars 2004 Noen 9600XT-kort ble laget _uten_ overdrive og temperaturmåler for å gjøre dem billigere. Får du ikke dette opp i kontrollpanelet til Catalyst, har du det ikke Stian_A: 9800pro-kort har ikke temperatursensor... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå